روایت سی ان ان از تاثیر بحران سن نامزدها بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا

تهران- ایرنا- شبکه خبری سی ان ان با اشاره به انتقادات "ران دیسانتیس" یکی از نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور از هوشیاری ذهنی پایین رپیس جمهورهای فعلی و سابق برای ورود به کاخ سفید، ‌موضوع سن را از چالش های مهم این دوره از انتخابات برشمرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این منبع خبری وابسته به دموکرات‌ها در این خصوص نوشت: ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا روز یکشنبه اذعان کرد که "مقام ریاست جمهوری مناسب کسی که به ۸۰ سالگی رسیده، نیست ". این در حالی است که دیسانتیس ۴۵ ساله می‌کوشد تا در رقابت با بایدن ۸۱ ساله و ترامپ ۷۷ ساله، ‌جوان بودن خود را به عنوان یک مزیت مهم برجسته کند.

این گزارش می افزاید: در حالی که خود ترامپ اشتباهات لفظی بسیاری داشته اما کوشیده تا با تمسخر بایدنُ آمادگی ذهنی او را برای ریاست جمهوری به بخش اصلی سخنرانی های کمپین انتخاباتی خود تبدیل کند. ستاد انتخاباتی دیسانتیس نیز از ماه گذشته یک مکانیسم رصد اشتباهات ترامپ راه‌اندازی کرده که لغزش‌های لفظی او را برجسته می‌کند.

دیسانتیس انتخابات ۲۰۲۴ را به یک رفراندوم درباره دونالد ترامپ تشبیه کرده که در صورت نامزدی مجدد رییس جمهوری سابق، بایدن می تواند بار دیگر او را در انتخابات ‍۲۰۲۴ شکست دهد.

سی ان ان نوشت: دیسانتیس، برخلاف بایدن و ترامپ، اغلب به همراه همسرش، "کیسی" و سه فرزند خردسالش در رویدادهای مبارزاتی شرکت می کند.

برگزاری کمپین های انتخاباتی به همراه خانواده یکی از راه های نشان دادن جوانی و سرزندگی از سوی دیسانتیس و "ویوک راماسوامی" دیگر نامزد جمهوریخواه این کشور است. این دو نفر به جوان بودن خود به عنوان یکی از دلایل مهم شایستگی برای نامزدی حزب می بالند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha