نوجوانان تا همین جا هم کار بزرگی کرده‌اند/ رده‌های پایه فوتبال را دریابید

تهران- ایرنا- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به تمجید از تیم فوتبال کمتر از ۱۷ سال پرداخت.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان پس از کسب ۲ برد برابر برزیل و نیوکالدونیا و یک باخت برابر انگلیس در مرحله گروهی، به مرحله بعدی جام جهانی کمتر از ۱۷ سال راه یافت و عصر سه‌شنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مراکش خواهد رفت.

بهرام رضاییان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره عملکرد تیم کمتر از ۱۷ سال ایران در جام جهانی گفت: این تیم با این عملکرد نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ما به این تیم امید زیادی داریم و امیدوارم شاهد درخشش این نسل باشیم.

وی ادامه داد: سیاست فدراسیون در سال‌های آتی حفظ این تیم و تقویت آن است. حتما در چشم‌انداز ریاست فدراسیون، برنامه‌ریزی جهت تقویت تیم فعلی و سایر تیم‌های پایه قرار دارد. به صورت کلی، معتقدم این تیم می‌تواند در رده‌های بعدی هم به همین شکل افتخارآفرینی کند. در واقع، تیم نوجوانان کار بزرگ خود را انجام داده است و از این به بعد هم هر نتیجه‌ای که بگیرد چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌شود و فقط باید به دنبال حفظ این تیم بود.

رضاییان افزود: درخواست من از همه باشگاه‌ها تقویت حوزه مربوط به آکادمی‌شان است. اگر این تمرکزی که در فدراسیون برای یافتن بازیکنان مستعد از سراسر ایران وجود دارد، با جدیت دوچندان در باشگاه‌ها هم تداوم یابد، به طور حتم حلاوت بهره‌مندی از ظرفیت تیم‌های پایه و در نهایت معرفی آنها به رده‌های ملی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha