توقیف لندکروز در بندرخمیر؛ مینی لودر قاچاق در میناب کشف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی بندرخمیر یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی در این شهرستان بندری را شناسایی و توقیف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان خمیر در هنگام کنترل خودروهای عبوری محور کهورستان به سمت لارستان به یک دستگاه خودرو سواری لندکروز مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی، خودرو را متوقف کرده و در بررسی و استعلام انجام شده، مشخص شد شماره پلاک و مدارک خودرو مطابقت ندارد و جعلی است و راننده قصد انتقال آن به‌صورت قاچاق را داشت که با هوشیاری ماموران توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

مینی لودر قاچاق در میناب کشف شد

فرمانده انتظامی میناب نیز گفت: محموله مینی لودر قاچاق با هوشیاری ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی این شهرستان شناسایی و کشف شد.

سرهنگ عباس قاسمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی در ادامه طرح مقابله با ورود کالای ترانزیتی و قاچاق، روز گذشته در هنگام کنترل خودروهای عبوری محور به یک دستگاه کامیون حامل یک دستگاه مینی لودر مشکوک و آن را متوقف کردند.

توقیف لندکروز در بندرخمیر؛ مینی لودر قاچاق در میناب کشف شد

وی ادامه داد: در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد، محموله مدارک قانونی ندارد که در این رابطه مینی لودر توقیف و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی میناب بیان کرد: ارزش این محموله بنا به‌نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال است و در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس نیز از کشف ۵۶ راس احشام، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی در اجرای طرح مقابله با قاچاق در شهرستان بندرعباس خبرداد.

سرهنگ عباس علی یاری در این خصوص اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و کالای قاچاق چندین اکیپ عملیاتی از ماموران یگان امداد، پاسگاه انتظامی جلابی و پاسگاه انتظامی قلعه قاضی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران طرح مقابله با قاچاق سوخت و کالای قاچاق را در یکی از روستاهای سطح حوزه شرق شهرستان طی هماهنگی با مقام قضایی به مرحله اجرا گذاشتند که در این طرح مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و تعداد ۵۶ راس احشام گوسفند کشف و چهار دستگاه خودرو شوتی سوخت‌بَر نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس اضافه کرد: پنج متهم در این زمینه دستگیر شدند و ارزش کالا و سوخت کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha