۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران اجرا می شود

گچساران- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۲۰۰ برنامه در قالب ۵۰  عنوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهر دوگنبدان و روستاهای این شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ ناصر صالحی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران گچساران افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدای محله، تجلیل ازمعلمان و اساتید بسیجی، خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی، رزمایش گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق محروم از عمده ترین این برنامه هاست.

وی ابراز کرد: در هفته بسیج بیش از ۱۵ گروه‌ جامعه پزشکی به مناطق کم برخوردار این شهرستان اعزام خواهد شد.

صالحی ادامه داد: برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری نشست‌های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه، حضور حماسی بسیجیان در گردهمایی بزرگ روز پنجم آذرماه، حضور باشکوه بسیجیان در مصلا نماز جمعه شهرستان و رزمایش اقتدار محله از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهند بود.

وی ادامه داد: همچین در هفته بسیج بیش از ۵۰ سری جهیزه به ارزش هر کدام ۳۰۰ میلیون ریال به نوعروسان اهداء خواهد شد.

صالحی تصریح کرد: اکران فیلم، پویش نذر خون، برپایی میز خدمت در مناطق شهری و روستایی، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، گردهمایی هنرمندان شهرستان، اجرای طرح همگام با کشاورز، برپایی ایستگاه سلامت، رفع مشکلات مدارس کم برخوردار، اعزام بسیجیان جهادگر به مناطق محروم در این شهرستان برگزار خواهد شد.

خبرنگاران دستاوردهای نظام و انقلاب را منعکس کنند

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود: رسالت اصلی خبرنگاران امید آفرینی در جامعه است و انتظار می رود اقدامات و دستاوردهای نظام اسلامی به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران اجرا می شود

صالحی ادامه داد: خبرنگاران در زمینه ایجاد امید در جامعه رسالت بزرگی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه عظمت و شکوه بسیج نیز پایه‌های استکبار را به لرزه درآورده گفت: امروز تفکر بسیجی در همه دنیا دیده می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز قدرت جبهه مقاومت برای دشمنان غیرقابل محاسبه است و باید توجه کرد که تشکیل جبهه مقاومت متأثر از تفکر بسیجی می باشد.

صالحی ادامه داد: جبهه مقاومت امروز با عزت، اقتدار و توانمندی‌هایی خود دشمنانش را خوار و ذلیل کرده و این مسئله نتیجه رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی معمار جبهه مقاومت است.

وی بابیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» آغاز می‌شود گفت: روزشمار هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه جاری به ترتیب شامل " جهاد با عنوان خدمت و سازندگی"، "بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار"، "بسیج، ولایت، باور انقلابی و تمدن ساز"، "بسیج مقاومت ایثار و شهادت، ایمان، بصیرت" ، "بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر" و "بسیج دفاع، امنیت و اقتدار " نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha