نام پرستار با مسوولیت‌پذیری، ایثار و از خودگذشتگی عجین شده است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به فعالان این عرصه، نام پرستار را عجین با مسوولیت پذیری، ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در پیامی که به مناسبت روز پرستار صادر کرده، خطاب به این قشر آورده است: شما با وجود دغدغه های فراوان صنفی و معیشتی، با مسوولیت پذیری تحسین برانگیزی که دارید همواره ناجی جان بیماران بوده و روایت ایثار و از خودگذشتگی شما را همگان به خوبی در یاد دارند.

وی اضافه کرده است: دولت سیزدهم نیز با درک دل نگرانی های بحق شما در بحث امنیت شغلی یقین دارد با همدلی و همکاری شما می توان بر مشکلات غلبه کرد؛ تلاش و تعهد همه‌جانبه شما در تسکین آلام بیماران اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و دعای خیر التیام یافتگان بدرقه دست‌های پرتوان شما خواهران و برادرانم است.

استاندار آذربایجان‌غربی با تکریم خانواده‌های معظم پرستاران به‌ویژه شهدای پرستار، خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری «سلام الله علیها» را به‌تمامی پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آذربایجان غربی تبریک گفته و اظهار امیدواری کرده است که این قشر در راه خدمت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و پیروز باشند.

به گزارش ایرنا، امروز ۲۸ آبان مصادف با پنجم جمادی الاول، سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) بوده که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز پرستار نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha