نصب عرشه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد آغاز شد + فیلم

خرم آباد - ایرنا - شهردار خرم آباد گفت: عملیات نصب عرشه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد با جانمایی ۱۸ تیر فلزی آغاز شد.

داریوش بارانی بیرانوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع خیابان ۲۴ متری شهید کاکاوند موسوم به تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر به منطقه‌ی کوی فلسطین خرم‌آباد در بلوار شریعتی فروردین‌ماه امسال آغاز شده است و تاکنون پیشرفت مطلوبی دارد.

وی افزود: طول این روگذر واقع در یکی از خیابان های اصلی و پرتردد خرم آباد ۳۷۰ متر می‌باشد و ساخت آن به دلیل بار سنگین ترافیکی که در این منطقه ایجاد می شد از مطالبات مهم ساکنان، کسبه منطقه و عموم مردم بود.

وی با بیان اینکه بنا بود این پروژه ظرف مدت ۱۸ ماه به بهره برداری برسد افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این طرح، شهرداری خرم‌آباد در تلاش برای کاهش این مدت زمان است تا پیش‌ از فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۳ این پروژه‌ بزرگ شهری را به سرانجام برساند.

به گفته شهردار خرم آباد برای این طرح در مجموع یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال آن به پیمانکار پرداخت شده است که برای تامین مابقی این هزینه مشکلی وجود ندارد و از طریق فروش چند قطعه زمین متعلق به شهرداری تامین خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha