مسوولان چهارمحال و بختیاری از همراهی مردم در سفر رییس‌جمهور قدردانی کردند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و استاندار با انتشار پیام مشترکی از همراهی مردم و مسئولین استان در سفر رئیس جمهور به شهرکرد قدردانی کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، در متن پیام مشترک حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد و غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: مردم این استان در ۲۵ آبان ۱۴۰۲ با استقبال گرم و پرشور از رییس جمهور روز تاریخی دیگری ثبت کردند و با بصیرت و موقع شناسی خود را به رخ کشیدند.

در این پیام آمده است: مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از رییس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله رییسی سنگ تمام گذاشته و با این حضور پررنگ و معنادار اعجاب کشور و جهان را برانگیختند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار چهار محال و بختیاری در این پیام خاطرنشان کردند: شما نشان دادید زحمات و تلاش‌های کسانی که خود را خادم صادق مردم می‌دانند مد نظر دارید کسانی که برای گره‌گشایی از مشکلات شما شب و روز نمی‌شناسند و در راه تحقق وعده‌های خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

در این پیام تاکید شده است: این حضور گسترده و غرورانگیز وظیفه ما مسوولان به عنوان خدمت‌گذاران استان را در انجام وظیفه دوچندان می‌کند.

این پیام می‌افزاید: به طور قطع سفر دور دوم رییس‌جمهور عزیزمان برای استان برکت‌های فراوانی خواهد داشت و از همین لحظه پیگیری‌ها و اقدامات در راستای جذب اعتبارات و انجام مصوبات سفر را آغاز کرده‌ایم.

در ادامه این پیام ابراز امیدواری شده است مدیران استانی بتوانند قدردان عملی ایشان بوده و با تلاش و جدیت جهادی در خدمت مردم عزیز استان باشند.

در پایان این پیام مشترک آمده است: از همت و همدلی و پایمردی همه مردم شریف استان در استقبال بی‌نظیر از دولت و هیات وزیران قدردانی می‌کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک استانی پویا و توسعه‌یافته را شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت ۲۵ آبان ماه به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha