حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سطح جهان گسترش یافته است

بیرجند - ایرنا - مسئول حوزه‌ علمیه انوار الصادق (ع) خراسان رضوی گفت: امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین جهانی شده و رژیم صهیونیستی به یک چهره منفور بین المللی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سید جعفر علم الهدی عصر شنبه در اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه در میدان قدس بیرجند اظهار کرد: ضربه‌های سنگین این جمعیت پلید از زمان تشکیل در عرصه تاریخ خودنمایی می‌کند و حتی قرآن کریم در آیه‌های سوم و چهارم سوره اسراء به این موضوع اشاره کرده‌ است.

وی افزود: عالمیان خیال نکنند که همیشه دنیا تحت ظلم و ستم استکبار باقی می‌ماند بلکه وقتی این مستکبرین ظلم را به این طریق به حد اعلی می‌رسانند، خداوند خود از مظلومان عالم حمایت کرده و پیروزی آنان را رقم خواهد زد.

نماینده سابق بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف گفت: مردم بدانید که عرصه بر یهودیان تنگ خواهد شد که در گنج خانه، پناهگاه‌ و مخفیگاه‌های خودشان به دست قدرتمند خداوند اسیر خواهند شد و در نهایت به چنگ عدالت سپرده می‌شوند و شک نداشته باشید که این موضوع محقق خواهد شد.

وی افزود: فرعون هم در زمان خودش ۹۰ هزار کودک بنی اسرائیل را سر برید اما اینها کار بدتری کردند و نه تنها پسران بلکه پیرمردان، پیرزنان و کودکان را قتل عام کردند، حتی به بیماران روی تخت خوابیده بیمارستان شفا غزه هم رحم نکردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علم الهدی گفت: امروز رژیم صهیونیستی به کمک همه گردنکشان عالم در راس آنها آمریکای جهانخوار فقط هنرشان این است است که با بمباران‌ مردم مظلوم را در خانه‌های آنان مدفون کنند؛ این که کار مهمی نیست و کار مهم را برادران مقاوم فلسطینی انجام می‌دهند که نفربرهای دشمن را می‌زنند و فرماندهان اسرائیلی را اسیر کردند.

وی گفت: مردم ایران با استقامت خود در عالم توانستند شهید سلیمانی‌ها را پرورش دهند تا در سراسر عالم نیروهایی را تربیت کند تا در میدان مبارزه با استکبار فعال باشند، امروز نه تنها در فلسطین و غزه مقاومت می‌شود بلکه در سراسر دنیا فریاد حمایت از کودکان مظلوم فلسطین حتی زیر گوششان از جمله ایالات متحده آمریکا و فرانسه بلند شده‌ است.

مسئول حوزه‌ علمیه انوار الصادق (ع) خراسان رضوی ادامه داد: رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، رشادت‌های سلیمانی‌ها و حق خواهی مردم از خودگذشته، امروز مردم سراسر عالم از جمله اروپا، آمریکا و فرانسه را بسیج کرده و از خانه‌هایشان به میدان دفاع از مردم مظلوم فلسطین کشانده‌ است.

وی گفت: به امید خدا نه تنها سرزمین غصب شده فلسطین را از چنگال دشمنان خون آشام صهیونیست پس می‌گیریم بلکه کاخ سفید و همه مراکز ظلم و استکبار را با همت شما مردم از چنگال دشمنان پس خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین علم الهدی افزود: برخی افراد اذعان داشتند که با آمریکا و اسرائیل کنار بیاییم، امروز متوجه شدند که با چه جرثومه‌های فسادی مواجه هستند که جز با خونخواری ملت‌های مسلمان راضی نمی‌شوند لذا شعار انقلاب اسلامی ستیز با استکبار جهانی و دشمنان است.

وی اظهار کرد: امروز هیمنه دشمن شکسته شده و این در حالی است که همه مقاومت به میدان نیامده‌ که اگر به میدان بیاند اثری از اسرائیل نخواهد ماند، مقام معظم رهبری درخصوص نابودی اسرائیل فرمودند گفتیم که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما گویا خودشان عجله دارند.

قشرهای مختلف مردم خراسان جنوبی روز شنبه ۲۷ آبان همگام با سایر هموطنان در حمایت از کودکان مظلوم و مادران داغدار غزه در نقاط مختلف این استان اجتماع کردند.

اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه از ساعت ۱۵ امروز در میدان قدس شهر بیرجند برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha