۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 85295184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست جدید پردیس بین‌الملل کیش شریف منصوب شد

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف «رضا یوسفی» عضو هیات علمی مرکز آموزش مهارت‌های مهندسی این دانشگاه را به عنوان سرپرست جدید پردیس بین الملل کیش شریف منصوب کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا ، رسول جلیلی رییس دانشگاه به عنوان رییس هیات امنای پردیس بین الملل کیش، دکتر رضا یوسفی عضو هیات‌علمی مرکز آموزش مهارت‌های مهندسی دانشگاه را به عنوان سرپرست جدید پردیس بین‌الملل شریف کیش منصوب کرد.

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، در حکم رییس دانشگاه خطاب به یوسفی آمده است: احتراماً، با عنایت به تعهد و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم، از تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ به‌عنوان سرپرست پردیس بین‌الملل شریف کیش منصوب می‌شوید. رجاء واثق دارد که با توکل به خداوند سبحان و برنامه‌ریزی مناسب، تعالی علمی و فرهنگی آن پردیس را شاهد باشیم.

سرپرست جدید پردیس بین‌الملل کیش شریف منصوب شد

به گزارش ایرنا، دکتر علی سلک غفاری رییس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف امروز در پی حواشی آیین دانش‌آموختگی شماری از دانشجویان این دانشگاه، استعفا داد.

وی صبح امروز استعفای خود را با توجه به حواشی مراسم فارغ‌التحصیلی پنج‌شنبه گذشته در نامه‌ای به جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف تقدیم کرد.



سلک غفاری در متن استعفای خود ضمن اظهار تأسف از رعایت نکردن مقررات و شئونات دانشگاهی برخی دانش‌آموختگان این پردیس و عدم تأیید این رفتار خارج از عرف تاکید کرد: به‌ منظور صیانت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ شأن دانشگاه صنعتی شریف، ادامه مسوولیت به‌ عنوان رییس پردیس بین‌الملل شریف کیش را به صلاح نمی‌دانم و بدینوسیله استعفای خود را به آن مقام محترم و هیات امنای محترم پردیس بین‌الملل شریف کیش تقدیم می‌دارم.

سخنگوی وزارت علوم هم امروز در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: رییس پردیس کیش دانشگاه شریف استعفا داد و گزینه جایگزین به زودی منصوب می‌شود. اما بررسی برای روشن شدن همه ابعاد موضوع و برخورد قانونی با همه متخلفان ادامه دارد.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم روز گذشته دستور پیگیری و بررسی این مساله و اعلام نتیجه ظرف ۴۸ ساعت را صادر کرد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز در اطلاعیه ای در باره حواشی این مراسم نوشت: مراسم دانش‌آموختگی ۸۱ نفر از دانشجویان پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش، روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲، برگزار شد. متأسفانه، در بخش پایانی مراسم، هنگام اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته‌جمعی، مواردی از عدم رعایت شئونات و قوانین مشاهده شد که در شأن خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف نبود و منجر به امتناع رئیس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مشارکت در اهدای بخشی از جوایز و ترک سالن همایش از سوی رییس دانشگاه شد.

در ادامه این اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف ضمن محکوم‌کردن ناهنجاری اتفاق‌ افتاده در آن مراسم و عذرخواهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه دلسوزان جمهوری اسلامی ایران، اهتمام مسوولان دانشگاه به برخورد جدی با مسببان این رخداد و افرادی که در این زمینه قصور یا تقصیری داشته‌اند را در اسرع وقت اعلام کرد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها  هم امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به محض اطلاع ریاست نهاد از حاشیه‌های رخ داده گلایه و تذکر به رییس دانشگاه صنعتی شریف و رییس پردیس کیش داده شد و منتظر اقدام مناسب دانشگاه در برخورد با تخلف و پیگیری از وقوع تخلفات مشابه هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha