قاچاقچی مواد سوختی در شبستر ۹۷ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال جریمه شد

تبریز- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قاچاقچی مواد سوختی در شهرستان شبستر به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

«صمد حضرتی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره اینکه پرونده این قاچاق از سوی نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی ارسال شده است، افزود: ارزش این مواد سوختی قاچاق ۲۴ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال بوده که در شعبه تعزیرات حکومتی شبستر رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه پس از دریافت نتایج آزمایشات نمونه های شاهد و استعلامات و دفاعیات متهم، به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و متهم را با احتساب بهای کالای خارج شده از کشور به پرداخت مبلغ مذکور محکوم کرد.

جریمه سه میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریالی متهم استخراج ارز دیجیتال در آذرشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به پرونده ۷۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش سه میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال در آذرشهر، گفت: این پرونده از سوی ماموران نیروی انتظامی به این اداره کل ارسال و در شعبه ششم تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

حضرتی، ادامه داد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت سه میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قاچاقچی پوشاک خارجی در تبریز ۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده انواع پوشاک خارجی قاچاق در تبریز گفت: این میزان پوشاک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال از سوی نیروی انتظامی کشف و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

حضرتی، با بیان اینکه به این پرونده در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد، افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ مذکور محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، در نیمه نخست سال جاری به دنبال رسیدگی به یک هزار و ۹۲۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی، قاچاقچیان به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha