کشف ۴۰ میلیارد ریال محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در بازار تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۵ هزار قلم محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز شنبه در تشریح کالاهای قاچاق کشف شده، اظهار کرد: ماموران پلیس پایتخت با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار چهارسوق بزرگ تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در بازار تهران چهارسوق بزرگ کوچه صندوق سازان تخلیه و دپو گردیده که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را به این مکان منتقل و سپس در بازار توزیع می کند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: پس از بازرسی محل موصوف توسط نیروهای پلیس، مشخص شد این محل، انبار نگهداری غیر مجاز کالاهایی بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده می شود مقادیر انبوهی کالای خارجی از نوع آرایشی و بهداشتی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۲۴ هزار و ۵۰۲ عدد آرایشی و یک هزار و ۴۵۶ عدد لوازم بهداشتی تولید کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی اضافه کرد: مصرف کنندگان داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلیل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا به انواع بیماریها و امراض پوستی دچار می شوند لذا از شهروندان درخواست می شود درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha