۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85294835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ تن شکر قاچاق در الیگودرز کشف شد

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85294835
۲۴ تن شکر قاچاق در الیگودرز کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله قاچاق ۲۴ تنی شکر در شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد.

توقیف کامیون حامل ۲۴ تن شکر قاچاق در "الیگودرز"

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ،ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی مقدار ۲۴ تن شکر قاچاق و فاقد مجوز به ارزش هفت میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به همراه کالای مکشوفه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

انهدام باند سارقان قطعات خودرو در بروجرد

فرماندهی انتظامی لرستان همچنین گفت: باند سارقان قطعات خودروهای سنگین در بروجرد منهدم و در این راستا ۲۰ فقره سرقت در شهرستان کشف و ضبط شد.

سردار الهی اظهار داشت: در پی سرقت قطعات خودروهای سنگین در سطح شهرستان بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که ماموران کلانتری ۱۱ تختی، کلانتری ۱۵ جهان آباد و یگان امداد این فرماندهی با اقدامات فنی و پلیسی، هویت سارقان را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات ضربتی پس از تعقیب و گریز یک ساعته دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ۲ سارق دستگیر و خودروی پژوی آنها نیز توقیف شده است گفت: سارقان در تحقیقات انجام شده به ۲۰ فقره سرقت قطعات خودروهای سنگین معترف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha