۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85294807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۰۰ بوکسور در زنجان بیمه ورزشی دریافت کردند

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبر: 85294807
۱۸۰۰ بوکسور در زنجان بیمه ورزشی دریافت کردند

زنجان - ایرنا - دبیر هیات بوکس استان زنجان با اشاره به تعداد زیاد علاقه‌مندان به این رشته در استان، گفت: هم اکنون یک هزار و ۸۰۰ ورزشکار زنجانی بیمه شده در این رشته فعالیت می‌کنند.

مهدی فغفوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به روند رو به رشد رشته بوکس در استان زنجان اشاره کرد و افزود: با اقدامات انجام گرفته،‌ این رشته در استان نسبت به سال گذشته رو به رشد و پیشرفت بوده است.

وی اضافه کرد: حضور ورزشکاران بوکسور استان در مسابقات کشوری جوانان، نونهالان و خردسالان و کسب ۹ مدال رنگارنگ نمودی از پیشرفت و رشد بوکس استان است.

این مسوول ورزشی ادامه داد: برای اولین بار نونهالان بوکسور استان توانستند در این رقابت ها یک مدال طلا و سه برنز کسب کنند که از ظرفیت های بالای این رشته ورزشی در استان حکایت دارد.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها در صورت موافقت فدراسیون، استان زنجان آمادگی دارد تا مسابقات بوکس خردسالان کشور را در این استان میزبانی کند.

دبیر هیات بوکس استان زنجان از جمله چالش های پیش روی این رشته ورزشی را نبود حامیان مالی عنوان کرد و گفت: وجود یک اسپانسر می تواند به رشد و شکوفایی بیش از پیش بوکس در استان کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: بوکس زنجان حرفی برای گفتن در سطح کشور و آسیا دارد که نمونه عینی آن حضور " طوفان شریفی " بوکسور زنجانی در مسابقات آسیایی هانگژوی چین بود، هرچند این بوکسور نتوانست در این رقابت های سخت و حساس مدال کسب کند اما برای حضور در رقابت های بعدی به تجارب خوبی دست یافت.

فغفوری به المپیکی بودن این رشته اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت بالای این رشته ورزشی آنگونه که باید و شاید اطلاع رسانی لازم در خصوص آن انجام نگرفته است که امیدواریم شاهد رفع این کمبود با همکاری رسانه های استان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha