۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85294378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲۰ قطعه زمین به خانواده های دارای سه فرزند ایلامی واگذار شد 

ایلام - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکنون ۳۲۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند در این استان واگذار شده است.

"فرشاد دوستی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است و خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر بیست سال نیز می‌توانند در این خصوص ثبت‌نام کنند و تشکیل پرونده دهند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده به خانواده های سه فرزندی و چهار فرزندی ۲ هزار و ‌۶۱۴ نفر ثبت نام کرده اند.

۳۲۰ قطعه زمین به خانواده های دارای سه فرزند ایلامی واگذار شد 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: تا کنون ۳۲۰ قطعه زمین به خانواده های سه فرزندی در شهرهای مهران و دهلران به طور کامل تحویل شده است.

دوستی یادآور شد: ۲۰۵ قطعه زمین نیز آماده امضای قرارداد برای تحویل به متقاضیان است که در این خصوص منتظر صدور بخشنامه هستیم.

وی خاطرنشان تاکید کرد: با توجه به کمبود زمین در بیشتر شهرستان‌های استان بنا بر درخواست متقاضیان زمین در شهرهای مهران و دهلران به خانواده های واجد شرایط واگذار می‌شود و برای واجدین شرایطی که مایل به دریافت مسکن ملی در شهر خود هستند نیز شرایط فراهم است.

به گزارش ایرنا، سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن در طی ۴ سال ۳۲ هزار واحد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha