۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85294173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر ماراتن بزرگ کیش معرفی شدند

۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۰۲
کد خبر: 85294173
نفرات برتر ماراتن بزرگ کیش معرفی شدند

کیش – ایرنا - با پایان رقابت یک هزار و ۵۰۰ دونده در بزرگترین ماراتن ۱۴۰۲ کشور در کیش، نفرات برتر این تورنمنت در چهار بخش معرفی شدند.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تورنمنت در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد، اظهار کرد: شرکت کنندگان در ۲ بخش ۴۲ کیلومتر دور جزیره و ۱۵ کیلومتر به رقابت پرداختند.

«عزیزاله فرضی پور» با بیان اینکه در بخش ۴۲ کیلومتر آقایان «علی اکبر بذری» با ثبت رکورد ۲ ساعت و ۲۸ دقیقه مقام نخست را به دست آورد، افزود: «محمد حقیقی» با ۲ ساعت و ۳۴ دقیقه و «رونو کیپروچ» با ثبت ۲ ساعت و ۴۸ دقیقه در این بخش به ترتیب دوم و سوم شدند.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش ادامه داد: در بخش ۱۵ کیلومتر آقایان نیز «محمد حسین طیبی» با ۴۸ دقیقه و ۲۲ ثانیه اول شد، «مرتضی بیرانوند» با ۴۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه و «امیر حسین کیوان لو» با ۴۹ دقیقه و ۳۹ ثانیه دوم و سوم شدند.

وی در رابطه با بخش بانوان نیز بیان کرد: در بخش ۴۲ کیلومتر دور جزیره بانوان، «دنیا سمیعی» با ثبت رکورد سه ساعت و ۲۱ ثانیه اول شد؛ همچنین در این بخش «بهاره موتوف» با چهار ساعت و ۲ دقیقه و «سحر مصیب زاده» با چهار ساعت و پنج دقیقه توانستند رتبه‌های دوم و سوم این تورنمنت را کسب کنند.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش اضافه کرد: در بخش ۱۵ کیلومتر بانوان نیز «پریسا عرب» با ۵۶ دقیقه و ۵۴ ثانیه، «شادی رضایی» با یک ساعت و ۶ دقیقه و «آوا نصیریان» با یک ساعت و هفت دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در خصوص ظرفیت های جزیره کیش در میزبانی از رویدادهای بین المللی دو ماراتن گفت: مسیر ۴۲ کیلومتری دور این جزیره، یک ظرفیت بی نظیر در میزبانی از مسابقات بین المللی در این رشته ورزشی است.

«فرضی پور» از رسانه‌ها خواست تا برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری ورزشی کیش تلاش کنند.

اخبار مرتبط

  • ماراتن کیش

    ماراتن کیش

    بزرگترین مسابقه ملی دو ماراتن کشور پیش از ظهر جمعه ( ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ) با حضور یک هزار و ۵۰۰ دونده…

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha