امام جمعه شهرکرد:مصوبات دور دوم سفر استانی دولت توسعه چهارمحال و بختیاری را به دنبال دارد

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم در آیین استقبال از رییس‌جمهور گفت: انتظار می‌رود مصوبه‌های دور دوم سفر استانی دولت، موجب توسعه استان در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه سفرهای استانی دولت برکت‌های قابل توجهی به دنبال دارد، افزود: سفرهای استانی دولت فرصت مغتنمی است که بتوان همچنان بر عمران و آبادانی استان افزوده شود.

وی اظهار داشت: مردم روز گذشته (پنجشنبه 25 آبان‌ماه)با حضور در آیین استقبال از رییس جمهور حماسه به یاد ماندنی و روزی تاریخی را خلق کردند و افتخاری بر افتخارات خود افزودند.

امام جمعه شهرکرد گفت: البته حق این حضور پرشور مردم تنها با تعریف و تمجید ادا نمی‌شود بلکه این حق با گره‌گشایی از مشکلات مردم در دستگاه‌های اجرایی که امید آفرینی و رضایت مردم را به دنبال دارد پاسخ داده می‌شود.

نکونام ادامه داد: رییس‌جمهور افزون بر مسوولیت خود، دارای یک شخصیت جهادی، ارزش‌گرایی، مردمی، صادق، خدمت کردن، تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایی، ایمان، تقوا و اهل بیتی بودن از ویژگی‌های شخص وی است.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: اگر این رویه و ویژگی‌های شخصیتی رییس دولت سیزدهم در بدنه دولت نهادینه شود به طور حتم دولت معجره می‌کند.

نکونام گفت: در زمان حاضر با نگاه و ویژگی‌های رییس دولت سیزدهم کارهای ریشه‌ای مهمی در کشور انجام شده است.

وی در خصوص مصوبه‌های دور نخست سفر استانی دولت به چهارمحال و بختیاری افزود: بخشی از این مصوبه‌ها محقق و بخش دیگری هنوز باقی‌مانده که باید عملیاتی شود.

امام جمعه شهرکرد در خصوص مصوبه‌های دور دوم سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری یادآور شد: توافق‌نامه‌هایی در خصوص پالایشگاه در غرب استان و پتروشیمی بروجن از قراردادهای مهمی است که در این سفر به امضا رسیده و انتظار می‌رود با عملیاتی کردن این توافق‌ها استان در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی یادآور شد: همچنین تصویب ۳۰ هزار میلیارد ریال برای راه‌آهن شهرکرد و اتصال این استان به خط ریلی از دیگر گام‌های مهم دولت برای توسعه استان عنوان کرد.

رژیم غاصب توان شکست جبهه مقاومت را ندارد

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز رژیم غاصب، پلید، خون‌خوار و کودک کش درصدد است مقاومت را از بین ببرد اما باید بداند که توان این کار ندارد.

نکونام با اشاره به این بیان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: رژیم اشغال‌گر قدس توان از بین بردن جبهه مقاومت را ندارد و آنچه باقی می‌ماند مقاومت و این همان وعده صادق خداوند است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: روز پرستار، روز توجه به خدمات گران‌بها و ارزشمند این قشر و تلاش‌گران عرصه سلامت است که با حوصله، صبر، مقاومت زیاد و ظرافت هنری در سخت‌ترین شرایط نیز به درمان بیماران می‌پردازند.

وی افزود: پرستاری و خدمات‌رسانی به بیماران، نیازمند عشق، علاقه و صبر است که بتوان در سخت‌ترین شرایط این کار سنگین را انجام داد و این امر بدون داشتن عشق و علاقه به حرفه پرستاری میسر نمی‌شود.

امام جمعه شهرکرد گفت: با این وجود به دلیل وجود برخی حواشی در مجموعه بهداشت و درمان و فقدان نگاه جامع باعث شده خدمات پرستاران دیده نشود و حقوق انسانی و خدمات آن‌ها مورد توجه قرار نگیرد.

به گزارش ایرنا، رییس‌ جمهور و تعدادی از وزیران هیات دولت رور پنجشنبه ۲۵ آبان در قالب دور دوم سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha