۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱
کد خبر: 85293804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرواز بادبادک ها در کرمان به یاد کودکان غزه+فیلم

۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱
کد خبر: 85293804
پرواز بادبادک ها در کرمان به یاد کودکان غزه+فیلم

کرمان - ایرنا - آیین پرواز بادبادک ها به یاد کودکان غزه امروز (جمعه) با حضور جمعی از کودکان و خانواده ها و مسئولان در محل گنبد جبلیه کرمان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، کودکان کرمانی در این آیین با به پرواز درآوردن بادبادک های خود، همبستگی و همدردی و حمایت خود را با کودکان مظلوم و ستمدیده غزه از وحشی‌گری دولت جنایتکار اسرائیل نشان دادند.

آیین پرواز بادبادک ها با استقبال چشمگیر خانواده های کرمانی و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا ضمن تبریک روز جهانی کودک به کودکان ایرانی و استان کرمان گفت: از طرفی شهادت کودکان، زنان و مردم مظلوم فلسطین و غزه را تسلیت می گوییم که توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل مظلومانه به شهادت می رسند.

حسین انجم شعاع افزود: این اتفاقات در طول تاریخ بی نظیر است که جمعیتی به کودکان و زنان بی دفاع و بی پناه حمله کنند و هزاران زن و کودک در این حملات به شهادت برسند.

وی ادامه داد: روز جهانی کودک به خاطر شهادت کودکان فلسطینی غم بار، اندوهگین و باعث درد همه مردم و جهانیان است.

وی ادامه داد: همه در دنیا ببینند که مردم به خاطر این کودک کشی ها، به صحنه آمده و از مردم فلسطین حمایت می کنند و خواستار آزادی فلسطین و اتمام اشغالگری ها هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: مردم ایران در طول ۴۵ سال فریاد زدند و مرگ بر اسرائیل سر دادند و خواستار آزادی فلسطین بودند اما امروز به واسطه عملیات طوفان الاقصی و کشتاری که در فلسطین انجام می شود، دنیا فهمیده است که اسرائیل جنایتکار و آدم کش است.

وی خاطر نشان کرد: امروز این برنامه به عنوان پرواز بادبادک ها با حضور کودکان و مادران در حال انجام است تا با کودکان و زنان مظلوم غزه ابراز همدردی شود.

انجم‌شعاع افزود: جهانیان بدانند کودکان فلسطین چگونه به شهادت می رسند و نقص عضو می شوند و چه مشکلاتی از جمله بی آبی، بی غذایی و بی پناهی را در برابر جنایات اسرائیل غاصب و اشغالگر و آدم کش تحمل می کنند.

وی تاکید کرد: اینجا جمع شدیم که بگوییم ما همراه شما کودکان فلسطینی هستیم و از عمق وجود درد و رنج هایی که می کشید و تحمل می کنید را احساس می‌کنیم، لذا حمایت گر شما هستیم و امیدواریم که روزی برسد بدون درد و رنج و با شادی زندگی کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha