رییس‌جمهور شهرکرد را به مقصد تهران ترک کرد

شهرکرد-ایرنا- رییس‌جمهور اسلامی ایران در پایان دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری، پنجشنبه شب شهرکرد را به قصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در قالب دور دوم سفر استانی از طریق فرودگاه شهرکرد وارد چهارمحال و بختیاری شد و مورد استقبال مسوولان و مردم قرار گرفت.

بهره‌برداری از ۱۵ طرح آبرسانی از جمله طرح انتقال آب و آبگیری سد باباحیدر شهرستان فارسان، طرح آبرسانی به نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری از جمله برنامه‌هایی بود که با حضور رییس جمهور در این استان انجام شد.

دیدار مردمی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد، دیدار با نخبگان و نمایندگان عشایر و حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری و فعالان اقتصادی از برنامه‌های رییس جمهور در سفر دور دوم به استان بود.

رییس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری همچنین از دستاوردهای نخبگان و فناورانه در پارک علم و فناوری استان از نزدیک دیدن کرد و در نشست با نخبگان حضور یافت و با آنها به گفت و گو نشست.

همزمان با دور دوم سفر استانی رییس‌جمهور طرحهای مختلف زیرساختی در بخش راه و شهرسازی، واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ، بهداشت و درمان و برق‌رسانی نیز با حضور وزرا یا مسوولان وزارتخانه‌ها بهره‌برداری یا اجرایی شد.

همچنین تعدادی از وزرا به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس‌جمهور به شهرستان‌های این استان سفر کردند و از نزدیک پیگیر مطالبات مردمی و مصوبات دور اول سفر بودند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور پس از نشست خبری در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری را به مقصد تهران ترک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha