دولت سیزدهم اقدامات شجاعانه را همراه با دیپلماسی قوی انجام داده است

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه استقبال گسترده مردم مناطق مختلف استان از رییس‌جمهور در سفر به بام ایران پیام دارد، گفت: دولت سیزدهم اقدامات شجاعانه را همراه با دیپلماسی قوی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری با حضور رییس‌جمهور تاکید کرد: مردم قدردانی خدمات نظام جمهوری اسلامی هستند و اجتماع انبوه مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد از نقاط مختلف استان بود.

وی افزود: پیوند بین دولت و ملت یک نعمت از نعمت‌های بزرگ الهی است که دولت را در پیش‌برد امور موفق می‌کند.

نکونام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر سفرهای استانی، حضور بین مردم و تحویل گرفتن گرم‌ مردم تاکید دارند که همین حضور انبوه مردم پیام دارد.

وی‌ استفاده از فرصت‌ها را ضروری دانست و یادآور شد: فرصت مغتنم انقلاب اسلامی، حیات بخشیدن به اسلام و جهان را به ارزش‌های اسلامی توجه دادن، معنویت را زنده کردن، توجه به عدالت، ظلم‌ستیزی در عالم و جهان دستاورد انقلاب اسلامی است که باید همواره قدردان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: تلاشگران و مسوولان خاشع در برابر پروردگار باشند و از قرآن درس بگیرند.

وی گفت: پیامبر اسلام (ص) ملت خود را به پنج نکته کلیدی شامل گوش شنوا داشتن، اطاعت کردن، پُرتلاش بودن، روحیه جهادگری و پیوسته بودن جامعه وحدت‌آفرین توصیه فرموده‌اند.

نکونام تاکید کرد: مطالبه‌ها و انتقادها باید با سواد مطالبه، دقت، رعایت تمامی مسایل، دیدن قوت‌ها و خوبی‌ها ارائه شود. دولت سیزدهم اقدامات شجاعانه و ایثارگرانه انجام داده که همراه با نگاه دیپلماسی قوی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: حمایت از دولت سیزدهم به‌عنوان دولت انقلابی، مخلص و ارزش‌گرا از مهم‌ترین واجبات است.

وی با قدردانی از برگزاری میزهای خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نمازهای جمعه مناطق مختلف استان یادآور شد: حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی در میزهای خدمت باعث رفع برخی مشکلات و گره‌های مردم شده است و روند برگزاری آن هنوز ادامه دارد.

نکونام اظهار داشت: وضعیت جاده‌ها، آب، توسعه گلخانه‌های کشاورزی، حمایت از سرمایه‌گذاران، خدمات پزشکی، نوسازی مدارس، تقویت زیرساخت‌های حوزوی، مراکز معنوی، تربیتی و خانه‌های عالم، مراکز ورزشی و هنری در چهارمحال و بختیاری به ارتقاء نیاز دارد.

وی با اشاره به انجام اقدامات فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: یک‌سری طرح‌های مالی با پشتوانه‌های مالی برای تحقق این امر ضروری است. افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از مهم‌ترین نیازهای چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند توسعه استان به‌شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس‌جمهور و تعدادی از وزیران هیات دولت روز پنجشنبه در شهرکرد حضور یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha