۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبر: 85293521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاج: امیدوارم در تاشکند هم نتیجه خوبی بگیریم؛ به موفقیت این تیم خوش‌بین هستم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: امیدوارم در تاشکند هم نتیجه خوبی بگیریم، چراکه به موفقیت این تیم خوش‌بین هستم.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، رئیس فدراسیون فوتبال بعد پیروزی چهار بر صفر تیم کشورمان مقابل هنگ کنگ، اظهار داشت: بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و امیدوارم مردم هم بازی را پسندیده باشند و تیم ملی همین روند را ادامه بدهد. برای بازی با ازبکستان ما یک هواپیمای اختصاصی برای بازیکنان گرفته‌ایم تا تیم سفر راحتی داشته باشد. فردا هم نوجوانان هم بازی دارند که برای این تیم آروزی موفقیت دارم.

وی افزود: به تیم ملی امیدوارم تا بتواند به موفقیت‌های زیادی برسد. در آخرین تمرین قبل از بازی حضور داشتم و با کاپیتان و چند بازیکن‌ دیگر جلسه داشتم. وظیفه فدراسیون است که مستمر از تیم ملی حمایت کند.

تاج در مورد تفاهم با صدا و سیما، بیان کرد: تعاملاتی با صداوسیما داشته‌ایم و به تفاهماتی هم رسیده‌ایم که اگر خود صداوسیما لازم دید آن را منتشر می‌کند.

رئیس فدراسیون ادامه داد: امیدواریم بازیکنان در تاشکند هم بتوانند نتیجه امیدوار کننده‌ای بگیرند. ازبکستان بازی اول خود را ۳ بر یک پیروز شد و قطعا برتری ما در آنجا می‌تواند به بازیکنان روحیه خوبی دهد.

وی در مورد اعتراض هنگ‌کنگی‌ها به شرایط خود در تمرین ایران عنوان کرد: واقعیت این است که باید زمینی به آنها می‌دادیم که مجهز به نور باشد. زمین شماره ۲ آزادی را هم به هنگ‌کنگ دادیم که قبول نکردند ولی بعد به شماره یک آمدند و تمرین کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha