وزیر ورزش و جوانان:به دنبال رفع موانع استخدام مقام‌آوران بازی‌های آسیایی هستیم 

شهرکرد- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: موانع قانونی در رابطه با استخدام مقام‌‍آوران بین‌المللی و بازی‌های آسیایی وجود دارد که ما در حال رفع آن هستیم.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی که روز پنجشنبه که در قالب دور دوم سفر استانی رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در نشست هم‌اندیشی با نخبگان، جوانان، سازمان‌های مردم نهاد و هیات‌های ورزشی شهرستان سامان افزود: تبدیل نمایندگی‌های ورزش و جوانان به اداره نیز یک مشکل و مطالبه کشوری است که حل خواهد شد.

وی درباره وضعیت ورزشی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:در سال‌های گذشته در توسعه زیرساخت‌های این منطقه کوتاهی شده است که ما وظیفه جبران آن و افزایش سرانه ورزشی را داریم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اگرچه در احداث اما جدید ورزشی محدودیت داریم اما راهکاری وجود دارد که پیگیر آن هستیم.

هاشمی درباره شهرستان سامان نیز اظهار داشت: این دیار مهد قهرمانان است و ما پیام‌رسان پیام مردم به دولت خواهیم بود.

وی که به عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت(در جریان سفر رییس جمهور به استان) به سامان با اشاره به تامین ٨٠ میلیارد ریالی برای زورخانه این شهرستان همچنین گفت: مرکز تخصصی تولید بادام به عنوان محصول اصلی کشاورزی این دیار نیز پیگیری خواهد شد.

وزیر ورزش همچنین برای احداث زمین چمن در این شهرستان و تخصیص اعتبار برای هیات‌های ورزشی فعال قول مساعد داد.

هاشمی درباره فعالسازی پایگاه رشته رفتینگ این شهرستان نیز گفت: به دنبال راه‌اندازی آن که یک رشته بین‌المللی نیز است خواهیم بود.

فرماندار شهرستان سامان نیز در این جلسه گفت: ٣٠ هزار هکتار باغ در این شهرستان وجود دارد و ظرفیت های ویژه در حوزه کشاورزی و همچنین گردشگری در این دیار زیاد است.

محمدتقی گنجعلی ادامه داد: این خطه نیازمند حمایت ویژه در حوزه ورزش و جوانان است تا زیرساخت های لازم در این منطقه به‌وجود آید.

وی تصریح کرد: بهبود زیرساخت های ارتباطی به خصوص جاده سازی و زیرساختهای ورزشی در این شهرستان ضروریست.

به گزارش ایرنا، شهرستان گردشگری سامان که رودخانه زایند رود از آن عبور می کند در ۱۶کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

رییس‌ جمهور و تعدادی از وزیران هیات دولت در قالب دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری، امروز پنجشنبه وارد این استان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha