اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری از اختصاص اعتباری معادل سه هزار میلیارد ریال به طرح‌های ورزش و جوانان این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی در شهرستان‌های بن و سامان افزود: در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به این استان نیز سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا خواهد کرد که اولویت دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است که از این میزان ۲۵۰ میلیارد ریال برای یک پروژه ورزشی در شهرکرد و ۲۰۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات ورزشی تخصیص می‌یابد.

به گفته وی، همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های خانه جوان شهرکرد و لردگان اختصاص داده شد که از منابع داخلی وزارتخانه نیز اعتباری برای برخی پروژه‌ها تخصیص می‌یابد.

سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

وی گفت:طی ۲ سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری اجرا شده است، اما نیاز به توجه بیش‌تری دارد و قبل از انجام سفرهای استانی رئیس جمهور و هیات دولت مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف بررسی می‌شود، در این سفر نیز وعده‌هایی داده شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری در دور سفر رییس جمهور به این حوزه اختصاص می‌یابد، گفت: امیدواریم بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان اتمام پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است،بنای به احداث پروژه جدید نداریم، مگر اینکه استان‌ها از منابع استانی اقدامات لازم را انجام دهند، افزون بر سه هزار و ۵۰۰ هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد.

به گزارش ایرنا، رییس‌ جمهور و تعدادی از وزیران هیات دولت در قالب دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری، امروز پنجشنبه وارد این استان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha