بهره برداری از مرکز نوآوری شماره ۲ دانشگاه شهرکرد با حضور وزیر علوم آغاز شد

شهرکرد-ایرنا- همزمان با دور دوم سفر استانی رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، بهره‌برداری از مرکز نوآوری شماره ۲ دانشگاه شهرکرد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه شهرکرد گفت: مرکز نوآوری صنایع چوب و مبلمان با حمایت‌های دانشگاه شهرکرد و وزارت علوم، با هدف مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان و اشتغال زایی روستاییان، طراحی و راه اندازی شده است تا دانشجویان رشته مهندسی صنایع مبلمان و رشته های مرتبط بتوانند در کنار آموزش های تئوری مهارت‌های لازم را فرا گیرند.

یاسر پیرعلی افزود:گروه مهندسی صنایع مبلمان دانشگاه شهرکرد با سه عضو هیات علمی، از سال ۱۴۰۰ اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی کرده است و این مرکز به عنوان نخستین مرکز تخصصی چوب و مبلمان در دانشگاه های کشور است.

به گفته وی، پارک صنعت برق دانشگاه شهرکرد نیز با حمایت شرکت برق منطقه‌ای اصفهان، به عنوان نمونه جدیدی از ارتباط بین صنعت و دانشگاه و برای نخستین بار در سطح کشور، راه‌اندازی شده است که این امکان را برای دانشجویان به ویژه در رشته برق-قدرت فراهم می‌کند تا در فضای دانشگاهی و ایمن، با تجهیزات فشار قوی آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه شهرکرد با داشتن سه پردیس علمی در شهرکرد، فارسان و بروجن و هفت دانشکده پذیرای بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو است.

رییس‌جمهور و تعدادی از وزرای هیات دولت در قالب دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه وارد این استان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha