هاشمی: تکمیل طرح‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری در اولویت قرار دارد

شهرکرد-ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در سفر به چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی این استان براساس تاکید رییس جمهور، در اولویت برنامه های این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی روز پنجشنبه که در قالب دور دوم سفر استانی رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در جریان بازدید از خانه جوان شهرکرد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه خانه ورزشکاران شهرکرد تا پایان سال افتتاح می‌شود، افزود: راه‌اندازی خانه ورزشکاران برای استان به عنوان بام ایران مهم است و می‌توان با افتتاح این طرح میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نیاز استان است که به عنوان بام ایران کمک شود تا به توسعه ورزش قهرمانی کمک شود، گفت: اعتبارات خوبی در دور نخست و همچنین دور دوم سفر رئیس جمهور به استان اختصاص داده شد که اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی در اولویت قرادارد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به برخی از طرحهای مهم استان در بخش ورزش و جوانان افزود: طرح‌های اصلی نیمه‌تمام استان از جمله طرح هتل ورزشکاران در اولویت قراردارد.

هاشمی به بازدید از طرح‌های مختلف ورزشی استان در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: در این بازدید از نزدیک مسائل و مشکلات بررسی می‌شود.

به گفته وی، در حوزه جوانان ۲ خانه جوان در شهرکرد و لردگان داریم که اعتبار جداگانه ۱۰میلیارد تومان پیش‌بینی شده و تا پایان سال این طرح افتتاح می‌شود.

وزیرورزش و جوانان گفت: در فاز نخست اجرایی این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال (۲۰ میلیارد تومان) اختصاص داده شده است.

رییس‌جمهور و تعدادی از وزرای هیات دولت در قالب دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه وارد این استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha