چمران: ورود مردم به حوزه مدیریت شهری لازم است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران ایده «من شهردارم» را گام مهمی برای ورود مردم به حوزه مدیریت شهرداری دانست و گفت: خانواده بیش از ۱۰۰ هزار نفری کارمندان شهرداری بویژه در مناطق باید کار مردم را به خوبی انجام دهند.

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز پنجشنبه در همایش فصلی مدیران شهرداری تهران اظهار کرد: نباید از «تکریم» آنان در مراجعه به بخش‌های مختلف شهرداری غفلت کرد.

وی افزود: نباید «امید» را در دل مردم، کشت، اخبار خوبی که از واردات اتوبوس یا واگن‌های جدید مترو منتشر می‌شود، منشأ امید شهروندان است البته نباید تکریم ارباب رجوع و برخورد گرم با آنها را فراموش کرد.

چمران: ورود مردم به حوزه مدیریت شهری لازم است

چمران افزود: قرارداد خرید ۷۹۱ دستگاه واگن از سال ۹۵ روی زمین مانده بود که با همت مدیریت شهری دوره جدید عملیاتی شد امیدواریم اولین سری این قطارها یک‌ سال بعد در خدمت شهروندان تهرانی باشد.

چمران: ورود مردم به حوزه مدیریت شهری لازم است

مشارکت یک میلیون شهروندان تهرانی

معاون شهردار تهران نیز در این همایش گفت: اَبر طرح «من شهردارم ۲» از آذرماه امسال آغاز می‌شود که برنامه ما در این طرح جلب مشارکت یک میلیون نفر از شهروندان است.

مجید باقری با یادآوری برگزاری راهپیمایی سراسری در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در پایتخت افزود: امیدواریم این طرح نیز با مشارکت حداکثری شهروندان تهرانی همراه شود.

ثبت ۲ هزار ایده

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز در همایش فصلی مدیران شهرداری تهران گفت: شهر نیازمند اصالت و شمول و آرامش خانواده است.

مریم اردبیلی اظهار کرد: رویداد ایده‌پردازی «شهر خانواده» در همین راستا برگزار شد و بیش از ۲ هزار ایده در این رابطه به ثبت رسید.

چمران: ورود مردم به حوزه مدیریت شهری لازم است

وی افزود: در آیات شریفه متعدد قرآن موضوع «خانواده» مورد تأکید خداوند متعال قرار گرفته و نسبت بین خانواده و شهر نیز در نگاه اسلام، نسبت وثیقی است.

اردبیلی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم شهر ما به شهری برای آرامش شهروندان تبدیل شود، چاره‌ای جز ضریب دادن به خانواده نیست.

وی ادامه داد: اصیل‌ترین نهادی که همه مردم با آن ارتباط برقرار می‌کنند، «خانواده» است، شهر نیازمند اصالت و شمول و آرامش خانواده است.

اردبیلی اظهار کرد: امیدواریم با عملیاتی شدن این ایده‌ها و استفاده بخش‌های مختلف شهرداری تهران از آنها، شهر خانواده به‌طور واقعی عملیاتی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha