استقبال از آیت الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری/ کودکی که سوار خودرو رییس‌جمهور شد

شهرکرد- ایرنا- رییس‌جمهور پس از بهره‌برداری از طرحهای آبرسانی چهارمحال و بختیاری، در نیمروز پنجشنبه با استقبال گسترده مردم وارد مصلای امام خمینی(ره) شد و در این بین کودک بختیاری با لباس محلی به صورت ویژه از رییس جمهور استقبال کرد.

به گزارش ایرنا، این کودک که با لباس بختیاری در بین جمعیت بود نهایت موفق شد رییس جمهور را ببیند و عکس یادگاری بگیرد.

کودکی در به صورت ویژه از رییس جمهور استقبال کرد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه که در قالب سفر دور دوم خود به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در خیابان‌های منتهی به مصلای شهرکرد مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران ، تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی و عکس‌های رییس جمهور به استقبال آیت الله رئیسی رفتند و به او خوشامد گفتند.

جمعی از مردم بختیاری و قشقایی نیز با لباس‌های محلی و با نوای شادی سازهای محلی به استقبال رییس‌جمهور رفتند.

قرار بود که رییس جمهور ساعت ۹:۳۰ در جمع مردم سخنرانی کند که به دلیل استقبال از آیت‌الله رئیسی شد، سخنرانی به ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز پنجشنبه انجام شد.

پیش از سخنرانی رییس‌جمهور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از سوی مردم به آیت‌الله رئیسی خیر مقدم اعلام کرد.

قرار بود دیدار مردمی آیت‌الله رئیسی در شهرکرد در فضای باز باشد که به دلیل برودت هوا و بارندگی چهارشنبه شب در شهرکرد این دیدار در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد انجام شد.

به گزارش ایرنا، رییس‌جمهور و تعدادی از وزرای هیات دولت در قالب دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه وارد این استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha