تیم فوتبال چادرملو اردکان تیم سایپا تهران را شکست داد + فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی تیم سایپا تهران را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه روز چهارشنبه در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) با حضور حدود یک هزار تماشاگر در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال چادرملو اردکان را در این دیدار به ترتیب محمد بختیاری در دقیقه ۵۴ و سید علی یحیی زاده در دقیقه ۸۹ به ثمر رساندند و برای تیم سایپا تهران، رامین آقالو در دقیقه ۲۲ گلزنی کرد.

این مسابقه را پوریا افشاریان با کمک‌ها، محمد صالح عرب‌آبادی و علی فراهانی قضاوت کردند، داور چهارم، مجتبی افرا، ناظر داوری، براتعلی مولوی و نماینده فدراسیون فوتبال نیز جمشید محمدی بود.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha