۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85292409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم یادبود شهدای غزه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

قم - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم گفت:‌ مراسم یادبود شهدای مظلوم غزه پنجشنبه شب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد حسن ذاکری روز چهارشنبه در جمع نمایندگان دستگاه های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم افزود:‌ در راستای حمایت ازمظلومان غزه مراسمی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)‌با برنامه محوری دعا و توسل و یادبود شهدای غزه ترتیب خواهد یافت.

برگزاری راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در قم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصمیم ستاد قدس و انتفاضه و اتفاق‌نظر بر برپایی راهپیمایی در سراسر کشور گفت:‌ در شهر مقدس قم نیز راهپیمایی با عنوان دفاع از کودکان غزه روز شنبه آینده از ساعت ۱۵ از میدان فلسطین (جنب مصلای قدس) آغاز و راهپیمایان پس از عبور از بلوار نیایش ، میدان جانبازان و خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حرکت کرده و در صحن امام رضا(ع) اجتماع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم درادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات عمومی و صنفی مختلف  در این استان از روز ۱۵مهرماه همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون در حمایت و گرامیداشت شهدای غزه گفت: به طور میانگین هر روز در شهر قم برنامه‌ای به عنوان حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین از طرف اقشار مختلف، اصناف و دستگاه‌ها و مراکز مختلف برگزار شده‌است و هنوز هم مطالبات مردمی برای برپایی اجتماعات بزرگ و عمومی وجود دارد.

به گزارش ایرنا ،‌در حالی ۴۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد که اشغالگران صهیونیست در جنایتی آشکار بامداد امروز پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفاء غزه وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

شمار شهدای فلسطینی در حملات نژادپرستانه ۴۰ روزه رژیم صهیونیستی به غزه به مرز ۱۲ هزار نفر و شمار زخمی‌ها نیز به بیش از ۲۸ هزار نفر رسیده‌است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha