فرماندار شوش: اجازه سوء استفاده از امکانات دولت را در فرآیند انتخابات نمی‌دهیم

دزفول - ایرنا - سرپرست فرمانداری شوش تاکید کرد: اجازه سوء استفاده از امکانات دولت به نفع یا ضرر داوطلبان رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را نمی‌دهیم و باید در این زمینه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مراقبت لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، محسن حویزه روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شوش در سالن نشست‌های فرمانداری شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال گفت: زمان‌بندی مراحل انتخابات بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی وزارت کشور به دقت در شوش انجام شده است.

وی با بیان اینکه همه باید به وظیفه خود در مقابل انتخابات و حضور گسترده مردم در آن عمل کنند ادامه داد: تمام تلاش دستگاه‌های متولی در شهرستان باید در راستای برگزاری انتخاباتی امن، سلامت و با مشارکت بالا باشد.

سرپرست فرمانداری شوش با بیان اینکه امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدایی نباید به کار گرفته شود تصریح کرد: تمام توان و آبروی شوش برای برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان به میدان آمده است تا از سلامت انتخابات، حقوق مردم و نامزدها صیانت شود.

وی با اشاره به وجود هماهنگی بالا میان برگزارکننده انتخابات در شوش گفت: دستگاه‌های دولتی در این شهرستان وظیفه دارند تا مراقبت‌های لازم به منظور جلوگیری از سوء استفاده از امکانات دولت به نفع یا ضرر کاندیدایی انجام دهند.

مطالبه مردم دنیا توقف نسل کشی در غزه است

حویزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: تمام دنیا امروز نظاره گر جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند و کار به جایی رسیده است که ملت‌های دنیا در برابر دولت‌های ظالم خود ایستاده‌اند.

وی مطالبه مردم دنیا را توقف نسل کشی در غزه دانست و تصریح کرد: این نسل کشی عظیمی که اسراییل غاصب در فلسطین اشغالی در حال انجام است به طور قطع گریبان ظالمان عالم را می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری شوش تاکید کرد: کشورهای عربی که ادعای مسلمانی دارند متاسفانه نه تنها در برابرجنایت‌های صهیونیست سکوت کرده‌اند بلکه در حال ارسال دارو، سوخت و تجهیزات برای کمک به اسراییل هستند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام وزارت کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ۲۱ آبان ماه جاری و با پایان زمان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس توسط هیات‌های اجرایی اعلام کرد که ۶۴ درصد از مجموع یک هزار و ۳۷۹ داوطلب ثبت نام شده برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند.

شمار داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان در مجموع به ۸۷۶ نفر است. همچنین شمار داوطلبانی که صلاحیت آنها از سوی هیات اجرایی تایید نشده ۳۰۸ نفر معادل ۲۲ درصد و داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده ۱۸۵ نفر معادل ۱۴ درصد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha