۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85292051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل فراری در بروجرد و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری قاتل فراری، کشف انبار احتکار ۳۵ میلیارد ریال لوازم خانگی، دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۱۳ فقره سرقت سرخط اخبارانتظامی لرستان در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه است.

دستگیری قاتل فراری در بروجرد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی بروجرد گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تحقیقات اولیه و اعزام کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی، پلیس اطلاعات و یگان امداد به محل جرم، در کمتر از سه ساعت قاتل فراری شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: فرد قاتل در اعترافات خود علت ارتکاب به بزه انتسابی را اختلافات ملکی با مقتول عنوان کرد که پس از مشاجره لفظی در درب منزل، با شلیک گلوله منجر به قتل وی شده بود که ماموران در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف یک قبضه اسلحه شکاری شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

کشف انبار احتکار ۳۵ میلیارد ریال لوازم خانگی در دلفان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: انبار لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان دلفان کشف و ضبط شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت محله محور و مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی، ماموران پلیس آگاهی"دلفان " از وجود یک انبار قاچاق کالاهای اساسی در این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان در بازدید از انبار شناسایی شده مقادیر قابل توجهی از کالاهای اساسی قاچاق از قبیل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و سایر اقلام را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این عملیات ۹۶ دستگاه ماکروفر، ۸۲ دستگاه جاروبرقی، ۶۸ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۴ دستگاه اجاق گاز، ۳۶ دستگاه ضبط صوت بزرگ، ۱۸ دستگاه هود آشپزخانه و هشت دستگاه یخچال کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات مذکور را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۳ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۲ سارق سابقه دار محتویات خودرو با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ خرم آباد حین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از معابر سطح شهر به ۲ نفر که در حال پرسه زنی و باز کردن درب خودروی پارک شده بودند مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند که متهمان با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند اما در نهایت ماموران موفق به دستگیری آنان شدند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه متهمان در مواجهه با ادله پلیس به ۱۳ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کرده اند از هم استانی ها تقاضا کرد با توجه به توصیه و هشدار های پلیسی در رابطه با پیشگیری از وقوع سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان کابل های مخابراتی در دورود

فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: ۲ سارق کابل های مخابراتی در استان دستگیر شدند و به ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ جمشید سیاه منصور اظهار داشت: ماموران گشت پاسگاه حشمت آباد شهرستان دورود در هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، به ۲ نفر که در حال قطع کردن کابل مخابراتی بود مظنون شدند و متهمان با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و از آنان ۴۰ متر کابل مخابراتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود تصریح کرد: متهمان به بزه ارتکابی و ۱۴ فقره سرقت کابل های مخابراتی در سطح روستاهای شهرستان دورود اعتراف نمودند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha