مسابقات مهارتی ناجا فرصتی برای افزایش نرخ اشتغال‌پذیری کارکنان ست

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: برگزاری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه ناجا فرصت مناسبی برای شکوفایی مهارت‌ها و افزایش نرخ اشتغال‌پذیری کارکنان است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی روز چهارشنبه اظهار کرد: این مسابقات با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و با مشارکت معاونت های ستاد کل نیروهای مسلح، آجا، سپاه، ودجا، فراجا، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جمعیت هلال احمر در ۱۵ رشته مهارتی و در چهار مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزییات برگزاری این دوره مسابقات افزود: مسابقات مرحله سازمانی به صورت صددرصد عملی و پروژه محور برگزار خواهد شد و سه نفر برتر هر رشته مهارتی در هر یک از سازمان نیروهای مسلح مشخص و در نهایت تیم منتخب هر یک از سازمان‌ها به اردوی مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه مسابقات کشوری در دهه فجر امسال بین تیم‌های آجا، سپاه، ودجا، فراجا و ستادکل ن.م برگزار خواهد شد ادامه داد: در این مسابقات تمامی کارکنان وظیفه دارای مهارت، پس از خود اظهاری در رشته‌های مشخص شده، ثبت نام و در مراحل شهرستانی و استانی، نفرات برتر توسط تیم خبره پس از اخذ آزمون کتبی و مصاحبه انتخاب خواهند شد و منتخبین به اردوی آماده سازی مسابقات سازمانی اعزام می‌شوند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به سه نفر برتر کارکنان وظیفه در هر رشته مهارتی، مراحل سازمانی وکشوری مسابقات و همچنین فرماندهان و مسئولین برتر مهارت آموزی، جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه ناجا تصریح کرد: برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان باعث افزایش مهارت کارکنان وظیفه و ارتقای سطح کیفی آموزش‌های مهارتی و شناسایی، استعدادیابی و انتخاب ماهرترین افراد از بین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح می‌شود.

سردار میرفیضی ادامه داد: تلاش بر این است که دوران سربازی یکی از بهترین و سودمندترین دوران هر شخص محسوب شود و در نتیجه برپایی این دوره از مسابقات با بهره گیری از مهارت‌های برتر، ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت را به دنبال دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha