۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
کد خبر: 85291640
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

طرح پاک‌سازی محله به محله در قشم آغاز شد

۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
کد خبر: 85291640
طرح پاک‌سازی محله به محله در قشم آغاز شد

قشم - ایرنا - مدیر خدمات شهری شهرداری قشم از آغاز اجرای طرح پاک‌سازی محله به محله در این شهر به طور مستمر و پایدار خبر داد و گفت: اجرای این طرح نقش بسزایی در ایجاد سیما و منظر شهری مطلوب نگین خلیج فارس دارد.

محمد امین صالحی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح پاک‌سازی با هدف زیباسازی و ایجاد محیط سالم و مفرح در محدوده شهر قشم با مشارکت شهرداری و مدیریت خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در تمامی محلات این شهر اجرا می شود.

وی ادامه داد: این طرح پاک‌سازی محله به محله توسط جمعی از پاکبانان و نیروهای خدمات شهری انجام می‌شود و محله ای که اهالی آن در حفظ پاکیزگی بیش از دیگران کوشا باشند به عنوان محله الگو در حوزه نظافت معرفی خواهند شد.

طرح پاک‌سازی محله به محله در قشم آغاز شد

مدیر خدمات شهری شهرداری قشم توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده این طرح هر هفته در یک محله شهر قشم اجرا خواهد شد و در نهایت، محلات الگو در اولویت اجرای طرح های عمران و خدمات شهری شهرداری سرزمین آب و آفتاب قرار خواهند گرفت.

صالحی زاده اضافه کرد: با اجرای کامل این طرح بیشترین پاک‌سازی و مطلوبیت در سطح محلات قدیم و مناطق مختلف شهر قشم ایجاد می شود.

طرح پاک‌سازی محله به محله در قشم آغاز شد

وی نخستین محله اجرای این طرح را محله ملاموسی شهر قشم عنوان کرد و گفت: این طرح با رویکرد نقاط کم برخوردار و حاشیه ای ۲۱ محله قدیمی این شهر با انجام کارهایی همچون لکه گیری آسفالت، هرس و جمع آوری درختان، نخاله برداری و تنظیف و نظافت عمومی با بهره گیری از توان تمام نیروهای موجود در شهرداری و نیروهای خدمات شهری به انجام می رسد.

مدیر خدمات شهری شهرداری قشم افزود: امیدواریم که با زمان بندی مناسب اجرای این طرح و همچنین با تلاش و همت تمام خدمتگزاران مردم در شهرداری، شورای اسلامی شهر، نیروهای مدیریت خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد و قشموندان شاهد تغییرات و دگرگونی های مثبت و سازنده در محلات این شهر باشیم.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha