۴۴ پروژه عمرانی در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است

شهرکرد - ایرنا - همزمان با دومین دور سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به چهارمحال و بختیاری ۴۴ پروژه عمرانی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۷۲ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که بر اساس قیمت روز ارزش این طرح‌ها ۳۱۰ هزار میلیارد ریال می‌شود.

علی حیدری در گفت‌ وگو با ایرنا افزود: بهره‌برداری از خط انتقال آب باباحیدر - جونقان و سد باباحیدر پس از ۱۵ سال انتظار، بازسازی ۲ سد در بارده و بروجن و آبرسانی به ۱۱۷ روستا از جمله مهمترین پروژه‌های عمرانی آبرسانی قابل افتتاح همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

۴۴ پروژه عمرانی در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است

وی اضافه کرد: افتتاح چهار هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نهضت ملی مسکن، واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار زمین، افتتاح دانشکده دامپزشکی شهرکرد، بهره‌برداری از ۱۱۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری و ۴۳۰ کیلومتر فیبرنوری روستایی از جمله دیگر پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری استان است.

حیدری بهره‌برداری از طرح‌های بهداشت و درمان، گازرسانی روستایی، جایگاه سوخت، ایستگاه‌های هواشناسی، مدرسه، ساختمان مجتمع ارتباطات فناوری، سالن‌های ورزشی و ساختمان پزشکی قانونی بروجن از جمله این پروژه‌ها است.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور و تعدادی از اعضا هیات دولت ۲۵ آبان‌ماه به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha