رونمایی از چهره‌ متفاوت قهرمان بسکتبال ایران در آسیا
نمایی از مسابقه ۲ تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر امسال

گرگان- ایرنا- فصل جدید مسابقات بسکتبال غرب آسیا در شرایطی از امروز برای شهرداری گرگان آغاز می‌شود که تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها به دنبال تکمیل ماجراجویی سال گذشته خود و صعود به مرحله نهایی این رویداد معتبر و مهم است.

به گزارش ایرنا، شهرداری گرگان که در مقایسه با فصل گذشته دچار تحول ساختاری بر روی نیمکت و بازیکنان شده است، توان فنی و کیفی خود را در مسابقه امروز مقابل «ساجس‌الحکمه لبنان» در زمین حریف محک خواهد زد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکنون با «مهران شاهین‌طبع» یک بار و با «مهران حاتمی» ۲ قهرمانی در لیگ برتر ایران به دست آورده و سکان هدایت خود را در فصل جدید برای جبران ناکامی فصل گذشته باشگاه‌های غرب آسیا به «سیدمصطفی هاشمی» دیگر مربی نامدار بسکتبال ایران سپرد.

هاشمی که شناخت کامل و دقیقی از نفرات برتر بسکتبال ایران دارد برای فصل جدید دست به خانه تکانی زد و به جز سالار منجی (بازیکن غیربومی) و کلاسنگیانی، شیخی و علی‌اکبری (سه بازیکن بومی فصل گذشته )، بقیه بازیکنان و حتی کادر فنی تیم شهرداری را تغییر داد تا با چهره‌ای کاملا متفاوت، لیگ برتر و در ادامه باشگاه‌های غرب آسیا را آغاز کند.

هاشمی در مجموعه کادر فنی خود، امسال هادی ایزدپناه و ابراهیم رستمی را به عنوان دستیار مربی و سیدمصطفی شجاعی را به عنوان آنالیزور به خدمت گرفت و با انتخاب نفرات جدید، کار خود را آغاز کرد.

ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سینا واحدی، امیرحسین آذری، امیرعلی قلی‌زاده و محمد یوسف‌وند به عنوان بازیکنان جدید با نظر سرمربی تیم گرگان، با این باشگاه قرارداد امضا کردند.

نیاز به زمان برای هماهنگی بازیکنان، بزرگترین دغدغه هواداران شهرداری در مسابقات پیش‌رو به خصوص باشگاه‌های غرب آسیا است چرا که حضور تیم‌های مدعی از کشورهای صاحب بسکتبال از جمله لبنان و سوریه، کار را برای شاگردان هاشمی در این رویداد دشوار خواهد کرد.

در همین شرایط است که باخت شهرداری در بازی خانگی مقابل کاله به عنوان آخرین بازی قبل از اعزام به لبنان بر نگرانی هواداران در نخسین بازی آسیایی امسال افزود و آنان را نگران تکرار ناکامی فصل گذشته در غرب آسیا کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیست بازیکنان خارجی خود، «نورول پله» بازیکن آمریکایی - لبنانی و «ویلیام چری» بازیکن آمریکایی در پست‌های پنج و یک را که سابقه حضور درNBA و لیگ‌های مختلف اروپایی، آفریقایی و آسیایی دارند به مجموعه مدیریت باشگاه معرفی و با آنان قرارداد بست.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گروه الف (A) باشگاه‌های غرب آسیا با تیم‌های ساجس الحکمه لبنان، الاهلی سوریه نفت عراق همگروه است.

تیم ساجس الحکمه پس از انحلال تیم دیناموکلاب، جایگزین این تیم در رقابت‌های غرب آسیا شد.

ساجس با حضور چهار بازیکن خارجی در لیگ لبنان طرفداران زیادی دارد و با سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی پس از تیم‌های الریاضی لبنان و مهرام تهران، سومین تیم پرافتخار غرب آسیا محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha