۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85290754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در روستاهای دره شهر تکمیل شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با بیان اینکه سهمیه روستاهای شهرستان دره شهر از نهضت ملی مسکن در ۲ سال گذشته تاکنون ۸۶۹ واحد است، گفت: از این تعداد ۶۷۰ واحد به صورت کامل تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب الله محبی روز سه شنبه در جریان بازید استاندار ایلام از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سطح شهرستان دره شهر عملیات اجرایی ۸۶۹ واحد مسکن طی ۲ سال گذشته در مناطق روستاهای این شهرستان آغاز شده است که از این تعداد تاکنون ۸۶۹ واحد به بانک های عامل معرفی و تعداد ۷۶۰ واحد نیز موفق به انعقاد قرارداد شده است.

وی افزود: از این تعداد واحد مسکن روستایی کار اجرایی ۶۲۷ واحد در شهرستان دره شهر به طور کامل به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یادآور شد: در نیمه دوم سال گذشته تاکنون، در مجموع ۳۸۰ واحد مسکن (۱۵۰ واحد شهری، ۲۳۰ واحد روستایی) در دست اقدام بوده که از این تعداد ۳۷۳ مورد به بانک های عامل معرفی و ۲۷۵ مورد نیز موفق به انعقاد قرارداد شده است.

محبی بیان کرد: از این تعداد عملیات اجرایی ۱۴۷ (۵۷ واحد شهری، ۹۰ واحد روستایی) واحد به پایان رسیده است و متقاضیان در واحدهای خود مستقر شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به عملیات نهضت آسفالت در سطح روستاهای شهرستان دره شهر افزود: با توجه به تاکید استاندار ایلام در نیمه اول سال جاری و در راستای طرح نهضت آسفالت معابر روستایی ۲۲ هزار مترمربع عملیات آسفالت در سطح پنج روستای پرجمعیت شهرستان دره شهر (بن بابا جان، چغا پوکه، جهاد آباد، اسد آباد وسطی و مراد آباد) انجام شده است.

به گفته محبی برای این میزان عملیات آسفالت در این پنج روستا اعتباری افزون بر ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha