نوزادانی که ارتش کودک کش اسراییل به جای گواهی تولد گواهی فوت برایشان صادر می‌کند

تهران- ایرنا- جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه شهادت بی شمار نوزادان فلسطینی به شدت کاربران شبکه های اجتماعی را به خشم آورده است.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، رای الیوم در مطلبی با اشاره به سکوت جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آورده است: هنگامی که موضوع به ملت فلسطین و جنایات علیه آنها مربوط می شود، غرب سکوت می‌کند.

این رسانه می‌نویسد: خیابان‌های غزه از شدت جنایات رژیم صهیونیستی از رنگ سیاه به رنگ سرخ درآمده است به طوری که یک تحلیلگر صهیونیست در مقاله ای اذعان کرد: «رسانه های عبری به حمام خونی که در غزه جاری است، اشاره نمی‌کنند».

رای الیوم به شدت به رژیم های عربی که فقط به برگزاری نشست بی فایده اکتفا کرده و اثر آن از محکومیت و ابراز انزجار فراتر نمی رود، تاخته و آنها را عاجز از ارسال کمک به غزه دانسته است.

این رسانه با اشاره به همسویی غربی - عربی با رژیم صهیونیستی نوشت: گویا خون فلسطینی کم رنگ تر از خون دیگر ملتهاست. حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی احدی را مستثنی نکرده و زنان، کودکان، بیماران و حتی نوزادان را هم در بیمارستان الشفاء در غزه را هم شامل شده است.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوزادان در شبکه های اجتماعی موجی از خشم به دنبال داشته است به طوری که «معاذ» یکی از کاربران نوشت: قبل از اینکه گواهی ولادت برای نوزادان غزه صادر شود، گواهی فوت برایشان صادر شد. نوزادان در غزه قبل از اینکه حتی نامی برایشان انتخاب شود، به شهادت می‌رسند. این جنایت با حمایت گسترده غرب انجام می‌شود.

«رضوان الاخرس» کاربر دیگری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان الشفاء آورده است: ای مسلمانان ای اعراب و ای انسانها آیا از این وضع راضی هستید؟ حکام عرب غیرت ندارند همگی سرسپرده هستند.

کاربر دیگری به نام «ایمان» نوشت: کودکان به بانک اهداف صهیونیست ها تبدیل شده‌اند؟ چرا صهیونیست‌ها به ضعفا و بی گناهان حمله می‌کنند؟ کودکان؟ نوزادان؟ زنان؟ غیرنظامیان؟ آیا این پیروزی است؟

«روان فیاض» از یمن هم در توییتی نوشت: در سال ۱۹۶۷ رژیم صهیونیستی ظرف شش روز نقشه مصر، اردن، سوریه و فلسطین را تغییر داد و در سال ۲۰۲۳ در چهل روز نتوانسته است حتی نقشه بیمارستان الشفاء غزه را تغییر دهد؟ غزه به سمت قدس حرکت می کند.

«رویده» دیگر کاربر شبکه اجتماعی هم با اشاره به اینکه بیشتر قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در غزه را کودکان تشکیل می‌دهند، آروز می‌کند که ای کاش هواپیمایی داشت تا کودکان غزه را به مکان امنی منتقل می‌کرد.

«ریم عبید» دیگر کاربر توییتر هم نوشته است: ای حکام عرب ببخشید اگر غزه شمار را آزار می‌دهد به سرسپردگی خود بپردازید، زیرا قدس و میادین به شما نیازی ندارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha