شهردار: معابر حسن آباد فشافویه آسفالت‌ریزی شد

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبر: 85289839
شهردار: معابر حسن آباد فشافویه آسفالت‌ریزی شد

شهرری- ایرنا-  شهردار حسن آباد فشافویه گفت:طی ۸ ماهه نخست سال جاری ۴۶ هزار مترمربع از معابر شهر حسن آباد با اعتباری بالغ بر۱۱۰ میلیارد ریال روکش آسفالت شد.

به گزارش ایرنا ، شیرزاد یعقوبی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مناسب‌سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در معابرشهر بویژه درمحور اصلی از مهم ترین برنامه های شهرداری است.

وی ادامه داد: باتوجه به قرار گرفتن جاده ترانزیت پایتخت به شهرها واستانهای جنوبی کشور و عبور ماشین آلات سنگین ازبلوار اصلی این شهر وجود مسیری هموار برای عبور ماشین آلات امری لازم است.

یعقوبی با اشاره به درخواست های مردم برای آسفالت این معابر بیان داشت: با توجه به اینکه یکی از مطالبات شهروندان موضوع روکش آسفالت بلوار امام خمینی (ره) و معابر دیگر شهری بویژه ورودی شهرحسن آباد از مسیر آزادراه خلیج فارس بوده است، شهرداری براساس اولویت بندی، و براساس مصوبه شورای محترم و انجام مراحل قانونی وتائین پیمانکار، پروژه آسفالت معابر را آغاز و تاکنون ۴۶ هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شده است.

شهردار: معابر حسن آباد فشافویه آسفالت‌ریزی شد

وی اضافه کرد: مسیرهایی که بجز بلوارامام خمینی (ره) آسفالت شده است شامل محله کنارگرد، ورودی شهرحسن آباد از مسیر آزاد راه خلیج فارس، میدان قائم، خیابان بسیج، خیابان شهدای هویزه، انتهای خیابان مصلی و تعدادی از معابر فرعی شهر با اعتباری بالغ بر۱۱۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی در ادامه از اختصاص اعتبار۸۰ میلیارد ریالی به روکش آسفالت معابر شهر خبر داد و افزود: ادامه پروژه روکش آسفالت معابر شهر بویژه بلوار اصلی با توجه به مصوبه شورای محترم در دست اقدام است و پس از تعیین پیمانکار پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد و شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری جاده قدیم قم تهران قرار گرفته و با استقرار یکهزار و ۹۲۷ واحد صنعتی بزرگ و کوچک در خود زمینه اشتغال ۳۷ هزار و ۵۸۰ نفر را فراهم کرده، در بخش فشافویه واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha