۲۶ متخلف قاچاق سوخت در قصرشیرین دستگیر شدند

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبر: 85289651
۲۶ متخلف قاچاق سوخت در قصرشیرین دستگیر شدند

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات آلوده به قاچاق سوخت در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ نفر از متخلفان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ایمان مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مصوبه و تاکید شورای تامین استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین برای مقابله با قاچاق سوخت، فراجا در تعامل با دیگر دستگاه های نظامی و اداری و قضایی طرح ارتقای امنیت اجتماعی و محله محور را با پاکسازی محلات آلوده به قاچاق سوخت در قصرشیرین اجرایی کرد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته با اجرای جمع آوری تانکرهای ثابت دپو شده در محلات آلوده به قاچاق سوخت در مجموع ۶۲ هزار و ۲۵۰ لیتر سوخت و ۵۴ عدد تانکر کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین ادامه داد: همچنین یک هزار و ۱۳۲ عدد گالن ۲۰ لیتری پُر و ۲۰ عدد خرک از محل های دپوی قاچاق سوخت در سطح شهر کشف و ضبط شد.

مرادی اظهار کرد: در این رابطه پرونده هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

وی با قدردانی از همکاری مردم با فراجا برای مقابله با قاچاقچیان سوخت، گفت: طرح مقابله با قاچاق سوخت با جدیت ادامه دارد و برخورد قاطع و جدی در انتظار قاچاقچیان سوخت است و فضا را برای کسانی که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند ناامن خواهیم کرد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha