شبکه قاچاق ۵۵ میلیارد ریالی لباس در ارومیه منهدم شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به انهدام شبکه قاچاق لباس در استان گفت: از اعضای آن، ۵۵ میلیارد ریال البسه کشف و ضبط شد.

سردار رحیم جهانبخش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی از انتقال مقادیر زیادی کالای قاچاق توسط پنج دستگاه خودرو سواری به شهرستان ارومیه مطلع شدند.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران گمنام پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی، تمامی اعضای این شبکه و خودروهای متهمان شناسایی و در ورودی ارومیه با عملیات ضربتی پلیس توقیف شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، هشت هزار و ۲۲۷ ثوب لباس به صورت قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی آنها طبق اعلام کارشناسان، ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش اظهار کرد: در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و پنج دستگاه خودرو توقیف شد.

وی از شهروندان خواست تا در راستای افزایش امنیت اجتماعی بیش از پیش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha