انعقاد قرارداد ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار یورویی در ماشین‌سازی اراک

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک گفت: قرارداد ساخت و راه‌اندازی مخازن کروی پتروشیمی هرمز خلیج فارس به ارزش ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو در این واحد تولیدی دانش‌بنیان منعقد شد.

«رضا سرایی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: محل اجرای این پروژه بندر عسلویه است و مدت زمان اجرای آن از تاریخ ابلاغ(آبان ماه) ۱۲ ماه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این قرارداد در سامانه کدال(پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته شده در بورس) ثبت شده و عملیات ساخت آن نیز از هم اکنون در شرکت آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک بیان کرد: با وجود برخورداری از نیروهای زبده و کارآزموده در شرکت ماشین‌سازی اراک، برای تکمیل و راه‌اندازی این قرارداد فرصت اشتغال قابل توجهی نیز در این واحد تولیدی ایجاد می‌شود.

ماشین‌سازی اراک به‌ منظور پشتیبانی از صنایع بنیادین و برآورده‌ کردن نیازهای صنعتی کشور، سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۱۳۴ هکتار در شهر اراک تاسیس و در سال ۱۳۵۰ به عنوان نخستین صنعت سنگین کشور به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی، صنعتی در حوزه ساخت تجهیزات نفتی، مخازن بزرگ، سازه‌های فلزی، بویلرهای حرارتی، گلوله‌های سنگین فلزی، انواع پل، دکل‌ها و تولید شیرهای تخصصی فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha