سرمربی ذوب آهن: هواداران نساجی از کادر فنی این تیم حمایت کنند

مازندران-ایرنا-سرمربی ذوب آهن گفت: نساجی بازی بدی انجام نداد و ورق بازی برگشت و ما برنده مسابقه شدیم و به نظرم هواداران این تیم باید از رحمتی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد ربیعی در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان که با نتیجه ۲ – ۱ به سود ذوب‌آهن پایان یافت، با بیان این‌که گاهی اوقات انرژی مثبت هواداران می‌تواند به یک تیم کمک کند، اظهار کرد: امروز نساجی خوب بازی کرد و در بخشی از نیمه دوم ما حمله کردیم و بخش دیگر هم تیم حریف. اما ورق بازی برگشت و ما بازی را بردیم.

وی افزود: ما در زمان خوبی از بازی توانستیم دروازه نساجی را باز کنیم و پس از آن بازی متعادلی را شاهد بودیم. روی یک اشتباه گل مساوی را دریافت کردیم و خوشبختانه توانستیم در پایان بازی از موقعیت استفاده کنیم و برنده مسابقه باشیم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به صعود این تیم به رتبه دوم جدول خاطرنشان کرد: جدول فعلی کاذب است و اگر بخواهیم حرفه‌ای باشیم نباید الان به جدول نگاه کنیم. اما هدف‌مان این است که در پایان فصل نسبت به فصل گذشته جایگاه بهتری داشته باشیم.

ربیعی افزود: تیم ما محدودیت‌هایی در بودجه دارد و مشکلاتی در این زمینه داریم. اما اکنون زمان مطرح کردن این مسائل نیست و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات را برطرف کنند و ما هم امیدواریم که این مشکلات حل شود.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم کارمان را درست انجام دهیم. بازیکن هم اجازه ندارد به خاطر این مسائل ذهنش را درگیر کند. با تلاشی که در هیئت مدیره و مدیریت تیم می‌بینیم معتقدم که مشکلات تیم حل می‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن درباره داوری مسابقه نیز گفت: در چند صحنه با داور اختلاف نظر دارم و فعلا نظر نمی‌دهم تا زمانی که فیلم صحنه‌ها را ببینم. هرچند صحنه‌های تاثیرگذاری هم نبود و در میانه میدان بود.

ربیعی تصریح کرد: امسال لیگ باکیفیتی داریم و در چنین لیگی نیاز به VAR بسیار بیشتر احساس می‌شود. باید در همه ابعاد فوتبال از جمله داوری حرفه‌ای شویم. در مجموع به تیم داوری این مسابقه خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی ذوب آهن: هواداران نساجی از کادر فنی این تیم حمایت کنند

وی درباره عملکرد سید مهدی رحمتی در نساجی نیز اظهار نظر کرد و گفت: سال اول که با مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کردیم، در یک مقطع پنج شکست پیاپی داشتیم. اما به مرور شرایط‌مان بهتر شد و نتایج خوبی که مدتی بعد با مس به دست آوردیم، نتیجه صبوری مدیریت و فرصت دادن به من بود. در مورد مهدی رحمتی و نساجی هم شرایط مشابه است. رحمتی هم دروازه‌بان خوبی بود و هم در آلومینیوم ثابت کرد که مربی خوبی بوده و درخواست من است که هواداران از رحمتی و تیم حمایت کنند.

ربیعی درباره جو ورزشگاه شهید وطنی و تشویق تیمش توسط هواداران نیز گفت: من این افتخار را دارم که طی ۱۰ سال اخیر با تیم‌های مختلف به قائمشهر و ورزشگاه وطنی آمدم. هر بار هم که آمدم مورد لطف مردم اینجا قرار گرفته‌ام.

سرمربی ذوب آهن افزود: نساجی امروز بازی بدی انجام نداد. به هر حال زمین اینجا شرایط خاصی دارد. از هر دو تیم تشکر می‌کنم و به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. پرونده این بازی بسته شده و باید روی مسابقه بعدی متمرکز شویم.

به گزارش ایرنا، سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی پس از پایان این مسابقه بر خلاف ضوابط مرسوم مسابقات در نشست خبری حضور نیافت و پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران نشد.

رحمتی در نشست خبری پیش از مسابقه حضور یافته بود و محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن به دلیل تداخل زمانی پرواز و مسافت هتل محل اقامت با محل برگزاری نشست خبری در این نشست حاضر نشده بود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مسابقه هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مهمان نساجی بود که توانست با گل وقت‌های اضافه نیمه دوم میزبان خود را ۲ – ۱ شکست دهد. ذوب‌آهن با این برد ۱۸ امتیازی شد و و به طور موقت در رده دوم قرار گرفت. نساجی هم با ۶ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند تا بحران نساجی همچنان ادامه داشته باشد و جایگاه مهدی رحمتی روی نیمکت این تیم متزلزل‌تر از قبل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha