طعنه ژوزه مورایس به کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم سپاهان گفت: مشکلاتی که به‌خاطر کسر چهار امتیاز از سپاهان و یک امتیاز از پرسپولیس ایجاد شده بود،این بازی را برای هر ۲ تیم حساس‌تر کرده بود و تنها از این ۲ تیم امتیاز کسر شده و گویا همه چیزِ همه تیم‌های دیگر درست و کامل بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا،ژوزه مورایس در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های «سپاهان اصفهان» و «پرسپولیس تهران» در چارچوب هفته دهم لیگ برتر گفت: موضوعی که خیلی دوست دارم درباره آن صحبت کنم و برای من از همه چیز مهم‌تر است، این است که همه از بازی امشب لذت بردند و هواداران پرسپولیس، ورزشگاه را با امنیت کامل ترک کردند.

وی ادامه داد: تنها تعداد کمی بطری هنگام زدن کُرنرها پرتاب شد که امیدوارم این مسائل را از طرف هیچ تیمی در لیگ نبینیم و تماشاگران تنها تیم محبوبشان را تشویق کنند و بی‌احترامی به تیم مقابل نکنند.

وی اظهار داشت: بازی امشب بسیار نزدیک و زیبا بود و پرسپولیس تیم خوب و قابل احترام است و مُهره‌های خوبی نیز در اختیار دارد و این تیم امشب در حفظ توپ عملکرد بسیار خوبی داشت و بازیکنانش، کیفیت لازم برای بازی در هر جایی را دارند.

وی افزود:پرسپولیس تیم باکیفیتی است و احترام خاصی برای این تیم قائل هستم و وقتی مقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس به برتری می‌رسید، بُرد برای شما جذاب‌تر می‌شود.

سرمربی سپاهان با اشاره به گل زیبای «رضا اسدی» گفت: اسدی، گلی، عالی و غیرقابل باور را به ثمر رساند و البته ما موقعیت های دیگری نیز داشتیم ولی «رضا اسدی» مرد اول زمین بود و از این بابت خوشحالم و او بازیکنی است که می‌تواند در تیم تغییر ایجاد کند و امیدوارم بیشتر کار کرده و قوی‌تر شود تا به سپاهان و تیم ملی ایران کمک کند.

سرمربی تیم سپاهان اظهار داشت: داور این دیدار(موعود بنیادی‌فر) قضاوت خوبی داشت و باز امشب از لحاظ کُنترل، گل، احترام میان بازیکنان و بازی مالکانه ۲ تیم برای همه یک نمونه عالی بود.

وی تصریح کرد: البته بازی امشب یک بازی ساده نبود و به ویژه در دقایق پایانی داور هم کار راحتی نداشت.

وی خاطرنشان کرد:جا دارد به بازیکنانم بابت رفتار و عملکردی که در زمین نشان دادند، تبریک بگویم و ما به کار کردن ادامه می‌دهیم تا به‌عنوان یک تیم رُشد کنیم تا ببینیم، تا به کجا می توانیم کارمان ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به بازی‌های خانگی تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا که خارج از اصفهان برگزار می‌شود تاکید کرد: امشب دیدیم هواداران پرچم‌های زرد خود را به اهتزاز درآوردند و بابت رفتاری که داشتند، به آنها تبریک می‌گویم. طرفداران سپاهان همیشه برای ما مهم هستند؛ به‌ویژه در بازی‌های خارج از خانه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های «سپاهان اصفهان» و «پرسپولیس تهران» در چارچوب هفته دهم لیگ برتر امشب با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اصفهانی با گل استثنایی رضا اسدی به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha