نتانیاهو قادر به خارج کردن اسرائیل از این بحران نیست/ "بی بی" باید استعفا دهد

تهران – ایرنا – این گونه که معلوم است اختلافات داخلی در میان سران صهیونیست همچنان شعله ور می باشد و جنگ غزه نیز بر دامنه آن افزوده است به حدی که "موشه یعلون" وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی امروز (یک شنبه) گفت: کابینه "بنیامین نتانیاهو" قادر به خارج کردن اسرائیل از بحران غزه نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع عبری، یعلون افزود: اگر نتانیاهو به آینده اسرائیل اهمیت می دهد، باید موضوع را به فرد دیگری محول کند تا نبرد را هدایت نماید.

وی تاکید کرد که باید انتخابات زودهنگام پارلمانی در سریعترین زمان ممکن (در سرزمین های اشغالی) برگزار شود.

سخنان یعلون نشان می دهد، آن گونه که رسانه های صهیونیستی و غربی برای رژیم تل آویو در جنگ غزه تبلیغ می کنند، نیست و ارتش اسراییل در باتلاق غزه گرفتار شده و هر روز بر ابعاد تلفات آن افزوده می شود.

مقامات رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن به ویژه آمریکا تنها راه نجات اسراییل را کشتار بیشمار مردم غزه و تبدیل آن به زمین سوخته می دانند تا دیگر کسی نتواند در آنجا زندگی کند؛ موضوعی که فقط در خیال خام متجاوزان و حامیان آن وجود دارد، اما مردم غزه با صبر و استقامت خود در کنار مقاومت فلسطین نشان داده اند که به هیچ وجه دست از مبارزه علیه رژیم صهیونیستی تا رسیدن به آزادی بر نمی دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha