۱۲ هزار میلیارد ریال درآمد عمومی در لرستان وصول شد

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: ۱۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال درآمدهای عمومی در هفت ماهه نخست امسال در این استان وصول شده که ۹۱ درصد درآمدهای مصوب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سمانه حسن‌ پور روز یکشنبه در جلسه کارگروه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان اظهار کرد: از درآمدهای عمومی محقق شده، مبلغ ۱۱ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال مربوط به درآمدهای مالیاتی و مبلغ ۹۱۴ میلیارد ریال نیز درآمدهای غیر مالیاتی بوده است.

وی با بیان اینکه لرستان از لحاظ میزان درآمد مصوب در کشور رده بیست ‌و هشتم را داراست، ادامه داد: ۱۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال از کل درآمدهای عمومی در هفت ماهه نخست امسال در لرستان وصول شده که ۹۱ درصد درآمدهای مصوب استان است.

رییس ستاد درآمد لرستان افزود: برای تامین مالی ایجاد زیرساخت‌ فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی نیاز به منابع است که بهترین و منطقی‌ترین راه تامین این منابع وصول درآمدهای مالیاتی است.

حسن پور تاکید کرد: دولت موظف به تامین و ایجاد زیرساخت برای همه فعالان عرصه های اقتصادی و تولیدی برای بهبود اشتغال است و برای این منظور باید به موقع نیز مالیات‌های مصوب شده را جهت اداره استان ها وصول کند.

وی یادآور شد: طی همین بازه زمانی در سال گذشته میزان عملکرد درآمدهای هفت ماهه ۸۵ درصد بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha