مطب ۲ پزشک متخلف در بروجرد پلمب شد

بروجرد - ایرنا - معاون درمان شبکه بهداشت بروجرد گفت: مطب ۲ پزشک متخلف به علت فعالیت غیرقانونی و ارائه خدمات تزریق چربی و زیبایی به صورت غیربهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

مهدی زارعی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مطب انجام عمل زیبایی لیپوساکشن و تزریق چربی توسط فرد متخلف بدون حضور پزشک صورت می گرفت.

وی افزود: پیرو تبلیغات فضای مجازی مبنی بر انجام خدمات زیبایی در زمینه لیپوساکشن و تزریق چربی، کارشناسان معاونت درمان به مطب این پزشکان مراجعه و مشخص شد پزشکان مذکور مطب خود را در اختیار فردی فاقد صلاحیت و بدون مدرک تحصیلی مرتبط قرار داده اند.

زارعی ادامه داد: در این خصوص پزشکان مسوول فنی به مطب فراخوانده شده و تخلف به ایشان تفهیم و پرونده جهت بررسی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: این نوع عمل‌های جراحی از جمله جراحی های خطرناک با ریسک بالا بوده و در صورت نداشتن تخصص لازم ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.

زارعی اضافه کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت انجام لیپوساکشن در مطب‌ها و حتی کلینیک‌های پوست ممنوع و غیرقانونی است و تنها در مراکز جراحی محدود و بیمارستان‌ها و توسط گروه جراحان فوق تخصص پلاستیک یا پزشکانی که دوره‌های مصوب وزارت بهداشت را گذرانده‌اند، باید انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha