گرفتارشدن ۲۳۴ نفر خریدار اموال مسروقه در دام پلیس بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۲۳۴ نفر خریدار اموال سرقتی در سال جاری در استان خبر داد.

سرهنگ " جوشن سهرابی” شامگاه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: یکی از برنامه های پلیس آگاهی استان در سال جاری شناسایی و برخورد قاطع با افراد فعال در امر خرید و فروش اموال مسروقه است.

وی افزود: بر همین اساس با تلاش ها و پیگیری های انجام شده از ابتدای سال تاکنون، ۲۳۴ نفر با رصد اطلاعاتی شناسایی، دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

رئیس پلیس استان بوشهر تصریح کرد: شناسایی و برخورد با افراد و اصناف فعال در خریدوفروش اموال سرقتی از اولویت های سال جاری پلیس آگاهی استان است.

سهرابی ادامه داد: اصناف و شهروندان از هرگونه خرید و فروش کالا و اموال دسته دوم سرقتی فاقد فاکتور خرید به جد خودداری و موارد مشکوک را به سامانه مرکز فوریت های پلیس استان اطلاع دهند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: برگزاری جلسات هماهنگی با اصناف مرتبط، سرکشی و بازدید از این اصناف و برخورد قاطع با صنوف متخلف که در خرید و فروش اموال سرقتی و یا فاقد پروانه کسب فعالیت دارند را در پلیس آگاهی دنبال می کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha