نمایشگاه کتاب " فریاد غزه " در کتابخانه‌های عمومی مهریز یزد گشایش یافت+فیلم

یزد- ایرنا- به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و تقارن آن با حوادث اخیر فلسطین و غزه و جنایات غاصبان صهیونیستی عصر امروز (شنبه ) نمایشگاه کتاب " فریاد غزه " در مهریز یزد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه‌ها در ۱۰ کتابخانه عمومی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز بیش از ۵۰ عنوان کتاب در خصوص فلسطین و جنایات اسرائیل غاصب وجود دارد.

در این نمایشگاه‌ها که به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز گشایش یافت تا ۳۰ آبان ماه جاری برای بازدید عموم مردم و دانش آموزان و دانشجویان دایر است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز گفت: آشنایی اقشار مختلف مردم و نسل جوان با خباثت‌ها و جنایات غاصبان صهیونیستی جزو اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها در سطح منطقه است.

" سعید قریشی " در حاشیه افتتاح این نمایشگاه‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترویج فرهنگ مطالعه به خصوص در مسائل مختلف ملی، جهانی و امت اسلام در اولویت است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در شهرستان مهریز ۱۰ کتابخانه عمومی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی وجود دارد که دارای ۱۳۰ هزار جلد کتاب است.

این مسئول بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب، کتابدار و کتابخوانی برنامه‌های متنوع فرهنگی، ادبی، هنری و آموزشی با همکاری ادارات در منطقه برگزار می‌شود.

قریشی تصریح کرد: ترویج فرهنگ مطالعه به عزمی جدی و همگانی با همکاری همه مردم و مسئولان نیاز دارد و باید همه نقش خود را در شهرستان ایفا کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha