سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان: مقابل کاله آمل خوب بازی نکردیم + فیلم

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پذیرش مسوولیت باخت تیمش در مقابل کاله آمل گفت: نتیجه ثبت شده روی تابلوی امتیازات حاکی از خوب بازی نکردن ما دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمصطفی هاشمی بعد از مسابقه تیمش در مقابل کاله آمل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک مقاطعی از مسابقه حاکم بازی بودیم، اما با یک‌سری اشتباهات نتوانستیم از آن شرایط استفاده کنیم.

وی بیان کرد: بازیکنان آنطور که باید و شاید تلاش کردند، اما اشتباهات بازی امشب به من ربط دارد.

او خاطرنشان کرد: ما پیش از این مسابقه ساده‌انگاری کردیم، اما به واقع می‌دانستیم که لیگ سختی داریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در مقاطعی از بازی تمرکز لازم را نداشتیم و آنجایی که جلو بودیم، نتوانستیم بالا بودن را حفظ کنیم و هرگاه عقب افتادیم و امتیازات را نزدیک کردیم، به یک باره باز از تمرکز خارج شدیم.

هاشمی افزود: ما به خیلی از موقعیت‌ها، واکنش خوب انجام ندادیم، اما باید یاد بگیریم که این باخت آخر دنیا نیست.

وی اضافه کرد: علت باخت امشب ما متشکل از اتفاقات ذهنی، روانی و فنی بوده، اما باید یاد بگیریم که اشتباهات فردی را تکرار نکنیم و مشکلات ذهنی و روانی را بررسی و نسبت به حل آن اقدام کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: «نورول پل» سه روز قبل دچار کشیدگی کشاله شد و چون در آستانه بازی‌های غرب آسیا هستیم، برای استفاده از او در مقابل کاله ریسک نکردم.

هاشمی بیان کرد: در خصوص سایر نفرات که استفاده نکردم، شرایطی پیش می‌آید که کنار خط احساس می‌کنی، این ترکیب بهتر است، اما باز به مشکل می‌خوری.

وی یادآور شد: بدون شک مشکل را پیدا خواهیم کرد و قول می‌دهم که اشتباه دوم تکرار نشود و تیم به حالت سه بازی اول و ۱۵ دقیقه نخست بازی امشب برگردد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص قضاوت داوران گفت: بهتر است در زمان باخت در این خصوص صحبتی نشود تا بهانه‌ای ایجاد شود، اما کارشناسان با بررسی تیم، موردی باشد را بررسی خواهند کرد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امشب در حضور تماشاگران خود، با نتیجه ۹۲ بر ۸۵ مقابل کاله آمل مغلوب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha