لیگ برتر/ طلسم پنج ساله نباختن‌ در خانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان شکسته شد + فیلم

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهارم از دور رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در برابر حریف دیگر شمالی خود تیم کاله آمل با نتیجه ۹۲ بر ۸۵ شکست خورد و طلسم پنج ساله نباختن‌ در خانه این تیم توسط کاله شکسته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه که عصر امروز (شنبه) در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، با حضور حدود سه تماشاگر برگزار شد، قضاوت آن را هادی سالم به عنوان سرداور به همراه نیما جعفری و آرین جمشیدی به عنوان داور اول و دوم با نظارت محمدهادی متین و حضور کوروش بخشی‌عرب به عنوان نماینده فدراسیون برعهده داشت.

سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آغاز بازی یاران خود را با ترکیب اولیه محمدسینا واحدی، نوید رضایی‌فر، ویلیام چری، ارسلان کاظمی و سالار منجی پل به میدان فرستاد.

شاگردان علی آرزومندی سرمربی تیم کاله هم با ترکیب نخستین پاتریک رمبرت، علی دریایی، متین اقاجانپور، جلال آقامیری و میثم میرزایی وارد زمین شدند.

کوارتر اول این بازی با برتری ۳۰ بر ۲۴ به سود تیم شهرداری به پایان رسید.

در کوارتر دوم هاشمی سرمربی گرگان بدون تغییر در آغاز بازی با همان استارترهای کوارتر اول، وقت دوم را آغاز کرد.

آرزومندی اما در تیمش ۲ تغییر در آغاز کوارتر دوم ایجاد کرد و با بیرون کشیدن‌ جلال آقامیری و علی دریایی، فرصت حضور را برای برادران امیرحسین و نصرت یازرلو فراهم کرد.

این کوارتر با برتری ۲۴ بر ۱۷ آملی‌ها به پایان رسید تا نیمه اول با حساب ۴۹ بر ۴۷ به سود کاله به پایان برسد و ۲ تیم خود را برای کوارترهای سوم و چهارم آماده شوند.

در آغاز کوارتر سوم تیم شهرداری یک نغییر در بازیکنان استارتر خود نسبت به ابتدای کوارتر دوم ایجاد کرد و امیرحسین آذری جایگزین نوید رضایی‌فر شد.

آملی‌ها در کوارتر سوم تنها یک تغییر نسبت به ابتدای کوارتر دوم‌ ایجاد کردند و جلال آقامیری جایگزین امیرحسین یازرلو شد.

این کوارتر با برتری ۲۳ بر ۱۵ گرگانی به پایان رسید و تابلو امتیازات مجموع ۷۰ بر ۶۴ را به سود شهرداری نشان داد.

در ابتدای کوارتر چهارم هاشمی یک تغییر ایجاد کرد و نوید رضایی‌فر را جایگزین امیرحسین آذری شد.

آرزومندی هم یک تغییر در ابتدای کوارتر چهارم داشت و علی دریایی جایگزین نصرت یازرلو شد.

این کوارتر با پیروزی ۲۸ بر ۱۵ آملی‌ها به پایان رسید و مجموع چهار کوارتر تابلو سالن ۹۲ بر ۸۵ به سود کاله را ثبت کرد.

در این مسابقه متین آقاجانپور بازیکن تیم کاله با ۲۷ امتیاز و و پاتریک رمبرت دیگر بازیکن این تیم با اثرگذاری ۲۳، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان شناخته شدند.

در تیم گرگان هم در کنار ارسلان کاظمی که با ۱۱ ریباند و ۱۰ امتیاز، که عنوان بازیکن دبل‌دبل را کسب کرد، ویلیام وری دیگر بازیکن این تیم با ۲۴ امتیاز و اثرگذاری ۲۴، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن شهرداری گرگان شناخته شد.

برادران یازرلو ( امیرحسین و نصرت) در کنار برادران لگزایی‌فر (محمدهادی و مهدی) اصالتا گلستانی به ترتیب از رامیان و کلاله هستند که با حضور در آکادمی بسکتبال کاله، با این باشگاه قرارداد پنج ساله دارند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته پنجم این رقابت‌ها به مصاف تیم مهرام خواهد رفت که محمد جمشیدی و سجاد پذیرفته بازیکنان فصل گذشته گرگان را در اختیار دارد، که این مسابقه بعدی از دیدار این تیم در اولین مسابقه باشگاه‌های غرب آسیا برگزار خواهد شد.

آملی‌ها هم در زمین خود در همین روز میزبان مس کرمان خواهند بود.

شهرداری گرگان در پایان هفته چهارم، با سه برد و یک باخت و مجموع هفت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم کاله با برد، از چهار بازی، سه برد و یک باخت و مجموع هفت امتیاز دارد که در رده دوم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha