استاندار لرستان: تلاش کارگران موجب رونق اقتصادی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: تلاش کارگران موجب رونق اقتصادی و مهار تورم در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز شنبه در نشست شورای کمیسیون کارگری استان اظهار کرد: اقدامات کارگران در جامعه دارای ارزش‌ بسیاری می‌باشد و در تمامی مجامع و ادیان مورد توجه قرار گرفته است تا جایی که زحمات کارگران توسط رسول اکرم (ص) والا انگاشته می‌شد.

وی با بیان اینکه جایگاه کارگران در کشور دارای اهمیت است افزود: بخشی از رونق اقتصادی و مهار تورم به تلاش بی وقفه این قشر بستگی دارد از طرفی شهدای بسیاری به نظام تقدیم شده و احساس مسوولیت این قشر همواره قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مشکلات کاری و معیشت کارگران بسیار است که باید به آن توجه شود و اگر شبانه روزی برای برطرف کردن مشکلات این قشر تلاش کنیم بازهم کافی نیست چراکه کارگران با اقدامات هوشمندانه خود همواره حامی نظام می‌باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه تلاش کارگران در تعامل با دولت و ملت است تصریح کرد: تعداد واحدهای راکد و نیمه تعطیل در استان بسیار اما اقدامات خوبی برای احیای آنها انجام شده ولی در مجموع طی سالیان گذشته در واگذاری ها توجه نشده است.

زیویار گفت: شرکت پارسیلون خرم‌آباد برای واگذاری آماده است اما در قیمت گذاری شهریور ماه امسال استقبال نشد و باید دوباره بررسی شود.

وی افزود: در طول ۲ سال گذشته واحدهای بسیاری در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت لرستان فعال شد و ازین پس نیز باید تلاش کنیم مشکلات برطرف شود تا واحدهای بیشتری به چرخه تولید بازگردد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه امسال اظهار کرد: این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است بنابراین باید ظرفیت های لازم مورد استفاده قرار گیرد و جامعه کارگری هم در این عرصه مهم مشارکت داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha